Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eller hva med prisen på Forza 2 og en T-skjorte. Til og med under momsgrensen, men tviler på at Block Buster sender utenlands. www.blockbuster.dk Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 regner med at jeg må litt over 3000kr fordi jeg orker ikke vente tiden ved bestilling klarer aldri og tenke på noe annet da veit du, så det blir kjøp i butikk mest sannsynlig elkjøp,lefdal eller expert. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Xbox 360 Value - bundle med 2 spill Forza 2 og Viva Pinata kr 2.895,- hos komplett.no Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hadde ikke trodd at du skulle kjøpe Xbox, Fanboy Jaja, er en solid konsoll (nei, vent, den er ikke solid, men den er bra ) Edit: Denne er vel for dyr? Endret 3. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde ikke trodd at du skulle kjøpe Xbox, Fanboy Jaja, er en solid konsoll (nei, vent, den er ikke solid, men den er bra ) hehe hadde ikke trodd det selv , men så litt på bilder folk hadde tatt selv i forza 2 , å leste om hva man kunne gjøre der å sånn , å da ble jeg jævlig frista , får bare håpe boksen holder^^ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 På Elkjøp koster hvertfall Forza 2 399,-, og Xbox Premium 2495,-. Forza er et bra spill forresten, har faktisk kjøpt alle 300 bilene i spillet. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 tenker jeg skal kage en tråd kalt , xbox 360 + forza 2 testet av en sony fanboy på felles , når jeg får meg boksen Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Take it easy, den får sikkert RROD, slik at du kan komme her og argumentere for den gode kvaliteten på PS3 i forhold til kjeksboksen. Kjeksmestern: Forza til 2 399 Trodde han spurte etter gode tilbud Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 får da håpe at rrod ikke kommer med en gang , har jo lyst til å spille spillet en god del da ; ) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 får da håpe at rrod ikke kommer med en gang , har jo lyst til å spille spillet en god del da ; ) Hørselvernet er på plass også vel? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) får da håpe at rrod ikke kommer med en gang , har jo lyst til å spille spillet en god del da ; ) Hørselvernet er på plass også vel? hehehe, bråker vel ikke så jævlig vel? , isåfall får jeg dra opp lyden Endret 3. desember 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Take it easy, den får sikkert RROD, slik at du kan komme her og argumentere for den gode kvaliteten på PS3 i forhold til kjeksboksen. Kjeksmestern: Forza til 2 399 Trodde han spurte etter gode tilbud 399 for det spillet er jo et knalltilbud det... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) menne åssen er det med bildekabler å sånn jeg har en vanlig tv med scart , får man tak i en kabel ala rgb-scart kablen som man får til PS? hva følger med av kabler btw Endret 3. desember 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 menne åssen er det med bildekabler å sånn jeg har en vanlig tv med scart , får man tak i en kabel ala rgb-scart kablen som man får til PS? hva følger med av kabler btw Følger med en kompositt/komponent-kabel (2 in 1). RGB-scart-kabel kan du kjøpe i tillegg ja. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 link til hvor jeg kan få kjøpt rgb kabel , kompositt er ikke så jævlig bra akkurat Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Følger med en kompositt/komponent-kabel (2 in 1). RGB-scart-kabel kan du kjøpe i tillegg ja. Det følger med en SCART overgang til den kompositt delen. Gjorde ihvertfall det hos meg... Birger Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) var ikke det jeg tente på , det var en sånn bare til 360 Endret 3. desember 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Følger med en kompositt/komponent-kabel (2 in 1). RGB-scart-kabel kan du kjøpe i tillegg ja. Det følger med en SCART overgang til den kompositt delen. Gjorde ihvertfall det hos meg... Birger Stemmer at det følger med, men det gir ikke samme effekt som å kjøpe en RGB-kabel istedet, som gir mye bedre bildekvalitet. (RGB er et eget signal vel?) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hmm virker jo bare til at webshops har monster RGB-kabelen inne gitt, ihvertfall ifølge prisguiden. EDIT; Det står det er 5 stk. på lager hos gamezone inne på siden deres. Endret 3. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 kabelen kan jeg godt bestille fra nettet da;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå