zeox Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har litt merkelige problemer med PC-en om dagen. den slår seg nemlig av kort tid etter at den er blitt slått på. Jeg er temmelig usikker på hva som gjør dette, men jeg har en liten mistanke om at det er rammen. Har og tenkt på å resette biosen, men er litt usikker på hvordan dette skal utføres. EDIT: etter å ha resatt biosen har jeg fortsatt samme problem, så jeg faller tilbake på rammen. hvordan kan jeg teste dette? Endret 2. desember 2007 av zeox Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ta ut brikkene og test med noen andre... prøv deg gjerne fram med en og en brikke hvis du har flere i maskinen. sjekk også temperatur på cpu... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du ikke kommer noe nærmere løsning etter å ha testet ut minnet, kan du prøve å starte i sikker modus og se om PC-en fortsatt slår seg av. Hvis den ikke gjør det, kan det være en eller annen driver som forstyrrer systemet. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du ikke kommer noe nærmere løsning etter å ha testet ut minnet, kan du prøve å starte i sikker modus og se om PC-en fortsatt slår seg av. Hvis den ikke gjør det, kan det være en eller annen driver som forstyrrer systemet. problemet der er at jeg stort sett ikke rekker å komme meg inn i OS-et i det hele tatt. skal gjøre et par brikketester nå og se hva jeg kommer fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå