Movieheart Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Så nettopp på den nye julereklamen til Cola at Coca Cola lastebilen kommer til Orkanger der jeg bor. Wuhuu!! Det jeg lurer på om det er noen som vet hva som kommer til å foregå når den kommer og til hvilken tid den kommer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg vil ha den i vestfold Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 boikott cocacola! men det er julestemning da<3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Orkanger, av alle steder ... Hadde vært like greit å stå på Løkken, eller til og med Meldal sentrum. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Det hadde ikke vært like greit det nei. Orkanger er en super plass skal jeg si deg. Og det er ikke så langt på bygda som mange skal ha det til. Det sier jo litt når de velger Orkanger framfor Trondheim. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 boikott cocacola!men det er julestemning da<3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 [...] kommer til Orkanger der jeg bor [...] Prioritering, prioritering, prioritering... Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg skal, jeg skal Gleder meg helt sinnsykt, kommer 15 Desember til Stavanger. Lurer på hva som skjer der.. men det blir nokk koselig Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Har fortsatt ikke fått svar på spørsmålet mitt. Når på døgnet kommer lastebilen? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 boikott cocacola!men det er julestemning da<3 WHAAAT?! Cola er jo halve jula... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Var nettopp å handla inn en kasse med cola her i Bodø fra colabilen. De har tilbud, 69kr + pant for 10 flasker. Det er billig det Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Du fikk ikke med deg når bilen kom da og eventuelt når den drar? Endret 3. desember 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har stått der i hele dag, og drar sikkert ikke før Trekanten stenger i 8-tiden. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Du så ikke om de solgte glassflakser der da? Det er jo det som er det absolutt beste! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hahah. Men noen som vet hvortid den kommer til Bergen og hvor den kommer til å stå? EDIT: Nvm, fant det ut selv. Hele listen står her Endret 3. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil ha den i vestfold Den kommer til vestfold Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil ha den i vestfold Den kommer til vestfold Nei. Gjør ikke det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Den er jo tre dager i Bergen jo, slett ikke dårlig. Kanskje jeg tar meg turen og ser hva som skjer for noe gøy. Hva skjer egentlig med turneen? Skal de dele ut Cola? Jeg skjønner egentlig ingeting av det der. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Coca Cola er jo den egentige nissen han da Helt rått om han kommer hit også... Kommer til å legge meg flat og gråte en skvett om jeg får øye på han. Det er bare så rått gutter.... Jeg mener Coca Cola????? Her????? WOW Endret 3. desember 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 @2mmy91 Trudde Tønsberg var i vestfold jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå