Embress Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. Jeg har en veldig gammel skjerm med kun vga utgang. er det mulig å gjøre en overgang fra VGA til DVI uten problem på et 8800GT skjermkort, eller vil det ikke funke? mulig jeg er dum men.. setter pris på respons og hjelp. takker:) Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. Jeg har en veldig gammel skjerm med kun vga utgang. er det mulig å gjøre en overgang fra VGA til DVI uten problem på et 8800GT skjermkort, eller vil det ikke funke? mulig jeg er dum men..setter pris på respons og hjelp. takker:) Ja, adaptere følger med alle grafikkort så du kan bruke den gamle kabelen. Sjekk med levrandøren hva som følger med i pakken for sikkerhetsskyld. Jeg har 4-5 sånne adaptere liggende å slenge Lenke til kommentar
Embress Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 å. takker! sparte meg minst 90 kr. sjekka skjermkortpakka og adapter følgte med som du sa:D takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå