ADT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei og hopp! Jeg sitter på studenthybel med 10/10 Mbit kablet nettverk, men jeg kan også få inn et usikret trådløst nettverk på ca. samme hastighet, altså 20/20 Mbit kombinert. Men går det ann - hvis vi midlertidig ser bort fra det etiske dilemmaet - å få PC-en min til å bruke begge nettverkene kombinert for å øke nedlastningshastigheten min? Bruker hovedsaklig torrents, men hadde vært kult å ha ekstra hastighet mot internett også edit: Foreløpig kan jeg altså "kun" laste ned i ca. 1,2 MB/s Mvh Alex Endret 2. desember 2007 av ADT Lenke til kommentar
ADT Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 BUMP! Ingen som vet noe om dette altså? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hello Vi vil ikke hjelpe folk til å koble seg til usikret nettverk(som i dette tilfelle). Noen etiske aspekter bør vi ha her i huset. Mvh Jarmo Endret 26. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg