rolin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei Jeg har siste versjon av Pinnacle. Har redigert en video som varer i 1 time og 42 minutter. Den er delt inn i 6 kapitler. Har laget en flott meny men 6 valgmuligheter. Alt fungerer flott på PC-en. Har en kjapp og oppegående pc med winXP Pro - masse RAm ag hardiskplass. For å få brent dette på en DVD fant jeg ut at jeg måtte ha en dual layer DVD. Kjøpte inn 10 stk. Når jeg brenner dette inn på dual layer DVD en og putter den i dvd spilleren kommer meldingen om feil på disk. Eject disk. Bruker Verbatim DVD+R DL. Får ingen feilmeld i brennerprosessen. Har gjort alle innstillinger riktig mener jeg. Vanligvis når en brenner en dvd går videoen tilbake til starten på tidslinja, men har går den tilbake til et visst punkt midt i en sekvens. Dette har skjedd med de 3 dvdene jeg har ødelagt. Dette skal egentlig være julepresang til 10 forskjellige personer :-). Skjønner jeg begynner å ligge tynt an. Vet dette er et umulig spørsmål å svare på over nett, men prøver allikevel. Takk for et evt svar. Hilsen Roar Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er du sikker på at det er nødvendig å bruke DL-plater? Har de som skal motta gaven spillere som leser DL-plater? Om du går inn i oppsettet for brenning, kan du vel redusere kvalitetskravet litt og få plass til alt på en vanlig DVD. Tror ikke du vil se særlig kvalitetsendring med dette på en TV. ------ Jeg kjenner ikke Pinn. 11, men med Magix, som jeg bruker, går det greit. ------ Alternativet kan være å klippe bort noe, men det er vel litt bittert? Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei Roar. Se på følgende linker : http://pinnacle.custhelp.com/cgi-bin/pinna...amp;p_topview=1 http://pinnacle.custhelp.com/cgi-bin/pinna...amp;p_topview=1 http://pinnacle.custhelp.com/cgi-bin/pinna...amp;p_topview=1 Det er også mulig din spiller ikke takler DVD DL formatet. Prøv å spill av på PC-en via mediaplayer el vlcplayer. Muligens så må du sette bit-settingen på DVD brenneren din, da kan det hende det fungerer på den vanlige DVD spilleren din. Du har ihvertfall mulighet å brenne dette projektet på en vanlig DVD plate, se link over Håper dette hjalp litt. Kenneth PS: Anbefaler deg å oppgradere til 11.1.1 patchen, se her http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/P...?mode=documents Hvis du ikke har gjort dette da Hei Jeg har siste versjon av Pinnacle. Har redigert en video som varer i 1 time og 42 minutter. Den er delt inn i 6 kapitler. Har laget en flott meny men 6 valgmuligheter. Alt fungerer flott på PC-en. Har en kjapp og oppegående pc med winXP Pro - masse RAm ag hardiskplass. For å få brent dette på en DVD fant jeg ut at jeg måtte ha en dual layer DVD. Kjøpte inn 10 stk. Når jeg brenner dette inn på dual layer DVD en og putter den i dvd spilleren kommer meldingen om feil på disk. Eject disk. Bruker Verbatim DVD+R DL. Får ingen feilmeld i brennerprosessen. Har gjort alle innstillinger riktig mener jeg. Vanligvis når en brenner en dvd går videoen tilbake til starten på tidslinja, men har går den tilbake til et visst punkt midt i en sekvens. Dette har skjedd med de 3 dvdene jeg har ødelagt. Dette skal egentlig være julepresang til 10 forskjellige personer :-). Skjønner jeg begynner å ligge tynt an. Vet dette er et umulig spørsmål å svare på over nett, men prøver allikevel. Takk for et evt svar. Hilsen Roar Endret 2. desember 2007 av KnightFal Lenke til kommentar
rolin Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hei Takk for to gode svar. Tenkte som så at en måtte bruke dual layer siden jeg hadde dobbelt så mye video som vanlig og da går det med en dvd. Så nå har jeg kuttet ut DL og bruker vanlig DVD. Har totalt 1.41.40 med video. Ved brenning bruker jeg disktype DVD og automatisk kvalitet. På bildet står det at jeg har 66 minutter med video og 1 minutt tilgjengelig og det er bare tull :-( Hver gang jeg har brent går den gjennom helt ok og hver gang stopper den på 1 time 5 minutter og 40 sekunder. Det er altså 36 minutter som ikke kommer med på dvden. Stoppen vises på viduet til høyre oppe i skjermbildet og dette er midt i en sekvens. Skjønn det dem som kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå