Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting i rompa

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Gjest Jente456

HeiHei

Jeg liker å putte forkjellige ting i rompa

Har ikke fått kjøpt meg dildo ennå, så jeg bruker alt annet som går ann nesten, men hver gang jeg tar de inn i rompa for jeg en følelse av at jeg må på do

Noen som veit hvordan jeg kan bli kvitt denne følelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta avføringsmiddel først, og tøm hele systemet før du begynner akten med, tingen. :)

Evt. finn noe annet å skylle endetarmen med først.

Noen forslag kan være dusjsslange (ta av dusjhodet), en slik øreskylleballong eller så får man kjøpt egne sett i div. erotiske butikker.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Jeg synes det høres helt merkelig å føre noe opp i rompa:O

I would like my exit hole to still remain my exit hole- Ali G

Men folk er forskjellige ogg det skal jeg respektere.

Men dusj hodet og å skite skikkelig med eller uten medisinske midler høres jo logisk ut.

Lenke til kommentar

Det er antagelig den indre muskelen som du ikke styrer selv, følelsen vil gå over mener nå jeg, men er vel heller anbefalt å gå på do først og vente 15min, så det ikke er avføring i endetarmen.

Å nei, det er ikke alltid bæsj i rumpehullet, det er først når man må på do som det er drit i endetarmen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...