Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 A bear walks into a bar and says, "I'll have a beer . . . . and a packet of peanuts. The bartender asks, "why the big pause?" Så, hvem av dere tar den?, og hvor lang tid tok det? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg kan ikke si jeg tok den. Si fra dere som tar den da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 For alle som skal klage, jeg vet at jeg har utelatt slutten, og at den kanskje er tidenes dummeste vits. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 skjønte det ikke jeg... Hadde det noe med at beer og bear uttales likt? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Må sikkert være noe med det ... eller noe med ". . . . and a packet of peanuts."? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ikke noe med beer vs bear, og rekken med punktum er kun for å vise et opphold i pratingen. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det der er en av verdens desidert dårligste vitser noen gang. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kanskje slutten hadde hjulpet? *Klage* Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ikke lett den der, sikker på du skjønte den selv? hang meg opp i noe med at han drakk den i pausen, mn fikk ikke noe ut av det Lenke til kommentar
sull Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kanskje han ville spise barmannen? og så gadd han ikke og tok peanuts istedet... wild guess Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I dont know, I always had em? Eller; Daah, I am a bear right? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Why the big pause = Why the big paws. Sverger på at det er riktig. Tok meg et millisekund etter at jeg hadde lest pause. Endret 2. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kanskje han måtte tisse av ølen? Peenuts Nei uff den var så dårlig at jeg ble flau:P Kom med slutten! Lenke til kommentar
f00b Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det noe som får en til å få en aha-opplevelse når man får svaret? Jeg står i alle fall bom fast... Lenke til kommentar
sull Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Why the big pause = Why the big paws. Sverger på at det er riktig. Tok meg et millisekund etter at jeg hadde lest pause. Det er riktig Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det finnes jo et utall varianter av den: I'd like a gin … … … … … … … and tonic. I lager and a packet of ..................... crisps. etc. etc. Stonemeister: Ja, du tok den Her er en mye bedre barvits: A baby seal walks into a bar. "What can I get you?" asks the bartender. "Anything but a Canadian Club," replies the seal. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Eller hva med denne: a magician walks down an alley and turns into a bar. Endret 2. desember 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Prøvde å finne det ut, men google is not my friend. Bare samme spørsmålet, men ikke no svar på den. Edit: Leste Stonemaister sitt innlegg, og den vitsen suger skikkelig! Endret 2. desember 2007 av Underpants Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Og her er en som er enda verre: A mushroom walks into a bar and the bartender says "We don't serve your kind here." and the mushroom says - "Why not? I'm a fungi." Noen som tar den? Endret 2. desember 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå