janko Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har akkurat satt inn et nytt lydkort, alt er ok så langt. Men jeg for det ikke til å låte forde jeg ikke for deaktivert det gamle. Problemet er at jeg ikke finner det igjen på maskinen min. Er det noen gode råd på hva eller hvor jeg skal lete etter det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Installere driverne? Og det skader sikkert ikke å fortelle hva slags lydkort det er. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er det andre et som er intregrert i hovedkortet ? Lenke til kommentar
janko Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Er det andre et som er intregrert i hovedkortet ?[/quote Ja det er det. Det heter sound blaster. Driveren fulgte med. Alt det er ok. Men jeg må få deaktivert den gamle.] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Pleier å være en jumper, sjekk manual. Det kan også være i bios en deaktivasjon av det ttror jeg (vet ikke det siste) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det er mest sannslynligvis en mulighet i BIOS som heter "Enable/Disable On-Board Audio". Den må du disable. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå