Ufrisk Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg skal lage "esken med det rare i" til kjæresten min i julegave. I den skal jeg legge ting som boxere, t-skjorter, cd, osv. Noen som har noen forslag på hva mere jeg kan legge i den, for å lage den killer-gaven jeg har lyst til å gi han? Hjelp! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ta deg et raskt søk her så finner du ca. 100 tråder om akkurat samme emne Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Et bilde og favorittgodteriet kanskje Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Takk for svar, har allerede ordnet begge deler Men trenger fortsatt noe ekstra! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Yndlingsboka di, med mindre han har lest den da.. Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Yndlingsboka di, med mindre han har lest den da.. Så flaut at jeg ikke har tenkt på det selv da Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Yndlingsboka di, med mindre han har lest den da.. Så flaut at jeg ikke har tenkt på det selv da Spørr homoen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Yndlingsboka di, med mindre han har lest den da.. Så flaut at jeg ikke har tenkt på det selv da Spørr homoen Du, homo? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gå til en TV-forhandler og få en eske fra en 42", helst Pioneer - alle menn vil ha en 42" Pioneer. Så fyller du den med småstein og konfetti, da blir han sikkert kjempeglad. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gå til en TV-forhandler og få en eske fra en 42", helst Pioneer - alle menn vil ha en 42" Pioneer. Så fyller du den med småstein og konfetti, da blir han sikkert kjempeglad. Haha, tviler ikke . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå