Frodehf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei Er ute etter trådlaus mus/tastatur som ikkje er IR. Ein som ikkje trenger å "se" mottakeren. Eg har ingen peiling på hva som er best. Men eg skal bruke den til surfing\spilling på ein pc som er koblet til mitt tv. Rask respons tid, og at den ikkje mister kontakt med pc`en er det eg er ute etter. Noen som har noen forslag til meg, helst ikkje så dyr. mvh Frode Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ingen som veit? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Logitech diNovo Edge. Ingen over, ingen ved siden. ihvertfall når det kommer til design og funksjonalitet. prisen får mange til å stivne, men den har touchpad (som bærbare), god rekkevidde (10meter) og blåtann perfekt til mediapc på tv eller playstation3 Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ser at det er positiv erfaring med Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000 Jeg har forøvrig et Microsoft Wireless Entertainment Desktop 8000 som jeg har vunnet, men har aldri åpnet boksen da jeg ikke trenger dette (har stasjonær pc pr dd.), så om du er interessert er det bare å si ifra. Endret 5. desember 2007 av Rambol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå