Oxidia Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 virker som om det har å gjøre med tiden du har igjen, dvs at du bør ha "nok" tid igjen til å klare brettet før du får checkpoint.. slik at det ikke saves om du gjør det dårlig og må starte fra begynnelsen igjen. Det verste brettet på veteran er uten tvil epilogen/bonus missionet Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ja, det har vel noe med det å gjøre ja.. haha bonus mission har jeg bare gitt opp på veteran Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Må bare applaudere en glimrende engelsk ''Littlebit fahter to the nordt use the conpass'' " Måtte bare ha dette i signatur :!: Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg slet lenge med dette brettet.. spilte veteran. Fant ut at å springe bak ene blokkhuset, på kanten hvor du ser inn mot bassenghuset, hvor alle kommer fra, og bilkræsjbanen. Kommer skokk med folk, men ingen kommer inn der utenom maks et par. Er verre når du skal hente karen mens chopperen har landet... rimelig crowded. Men en ting jeg ikke fatta.. du skyter samme karen på dette brettet (med sniperen) som du dreper i siste... tok aldri helt hele sammenhengen. Endret 9. desember 2007 av chiefo Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg slet lenge med dette brettet.. spilte veteran. Fant ut at å springe bak ene blokkhuset, på kanten hvor du ser inn mot bassenghuset, hvor alle kommer fra, og bilkræsjbanen. Kommer skokk med folk, men ingen kommer inn der utenom maks et par. Er verre når du skal hente karen mens chopperen har landet... rimelig crowded. Men en ting jeg ikke fatta.. du skyter samme karen på dette brettet (med sniperen) som du dreper i siste... tok aldri helt hele sammenhengen. Det er fordi du tok armen hans under sniper oppdraget;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå