Gå til innhold

Trenger hjelp på et oppdrag på Cod4

Anbefalte innlegg

Jeg er på en bane hvor jeg og en annen fyr er snipere ,jeg går gjennom banen og skyter folka jeg skal skyte. bl bla bla. så går vi opp på en bygning hvor jeg ligger med en sniperrifle med soom og sniper en kæll så rapelerer vi ned,dereter må jeg bære han, så kommer vi til et sted som ser ut som et gammelt tivoli.Så sier han at jeg skal sette han bak Fretis Wheel eller no,jeg regner med at det er paris hjulet så jeg setter han ned der han skal vist dekke meg eller no,men når jeg setter han ned så sier han bare ''Littlebit fahter to the nordt use the conpass'' men jeg klare ikke å finne ut av hvor jeg skal sette han ned kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du går opp på høyre siden av pariserhjulet, der er det ett opplyst punkt som du skal sette fra deg krøpplingen på ,P

oppdraget er spiselig det... gjør som blir foreslått her; du ser alle målene dine markert på kompasset så sett han ned der i gresset.

ellers er det bare å holde hodet lavt og la han gjøre mesteparten av jobben helt til helikopteret kommer for å hente dere (du ser avstanden

til helikopteret markert på kompasset etter du har satt han ned i gresset).

pass på når det er tid å komme seg i sikkerhet... da venter det en liten oppgave til som inkluderer noen badguys og noen sinte kuler om jeg

ikke husker feil... ;)

lykke til

Lenke til kommentar

ja, eg har. først plasserer du fult av claymore forann svømmebasenget og så går du tilbake til mcmilan (han sniperen) og så dreper du alle som kommer derfra med litt hjelp av løshundar (sånne som russerane ikkje har kontroll over) så setter du fult av c4 8-12 meter forann pariser hjulet. og så tar du ut dei som kommer i helikopterne med å snipe dei mens dei hopper ned med tau.

og så fortsetter du inn der du satt fult av c4 og da skal du kunne skytte mot dei som kommer frå bakkom svømebasenget og dreper så mange som mulig når helikopteret er 120 meter frå der det skal lande så blowe du opp all c4en og stikke og hente mcmilan og går til helikopteret.

det kan ta noen forsøk, men etter noen finjusteringar så går det.

(litt dårlegt forklart og det er kansje noen skrivefeil)

Endret av Skagen
Sitering av fjernet OT.
Lenke til kommentar

denne banen sleit jeg skikkelig med på xbox, men på pc var det veldig lett ( er kanskje ikke så rart heller)..

uansett så klarte jeg denne på veteran ved å gjemme meg bak de hvite "steinene" hvor det er noen biler og det ene hellikoptere kommer rett over..

Lenke til kommentar

Hmmm nå er jeg på siste brett i bunkeren og skal stoppe disse atomrakettene. Det er spenna meg umulig og gjennomføre det på veteran! holdt på i hele kveld uten hell... Kommer meg lett forbi den første gangen men neste gang er det jo umulig. For folk fra venstre, høyre og rett på som skyter i alle kanter... Tiden bare løper fra meg. Noen tips til hva jeg burde gjøre så jeg kansje greier dette?

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Hmmm nå er jeg på siste brett i bunkeren og skal stoppe disse atomrakettene. Det er spenna meg umulig og gjennomføre det på veteran! holdt på i hele kveld uten hell... Kommer meg lett forbi den første gangen men neste gang er det jo umulig. For folk fra venstre, høyre og rett på som skyter i alle kanter... Tiden bare løper fra meg. Noen tips til hva jeg burde gjøre så jeg kansje greier dette?

vet det er sykt vanskelig.. Men jeg bare prøvde mange ganger så plutselig gikk det, følte ikke at jeg gjorde noe spesielt annereledes enn jeg hadde gjort før..

Lenke til kommentar
På det brettet er det viktig å hele tiden rushe. Pass på å bruk mye flash på riktig steder så går det ganske greit etter et par forsøk.

Video-guide:

Korrekt! Det som er cluet her er at man må kjenen til plassene fiendene befinner seg så er det bare runn and gunn etter å ha kasta flash, så det rimelig enkelt i grunn brukte ca 40 min på denne delen av brettet på veteran!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...