Gå til innhold

Nokia N95 klikket etter jeg skiftet til et "skadet" tema, blank skjerm ved oppstart

dotmp3

Anbefalte innlegg

For ikke så lenge siden oppdaterte jeg programvaren på min Nokia N95, og alt gikk smurt, inntil idag. Skulle skifte tema på mobilen, så sto det at temaet var "skadet", men så skiftet den til det allikevel, noe som resulterte til at telefonen klikket helt. Når jeg startet den med simkort, så er skjermen bare helt blank, får ikke mulighet til å skrive pinkode eller noe, og når jeg starter den uten simkort så må jeg skrive inn låskoden, men blir da bedt om å stille dato, og det går ikke for etter låsekoden fryser tastene seg.

Er det noen mulighet til å stille tilbake telefonen uten at den er på? Får ikke kontakt med "Nokia PC Suite" når jeg kobler den til, så begynner å gå tom for ideer.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du bør prøve en hard reset. Siden du ikke klarer å starte telefonen må du bruke denne metoden:

- Ta ut batteri.

- Ta ut minnekort.

- Sett inn batteri.

- Hold nede ringetasten (grønn), 3 tasten og * tasten (alle tastene samtidig), og skru på telefonen. Fortsett å hold alle tastene nede til telefonen ber om pin kode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...