Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 som nevnt tidligere , dette var litt for sexfiksert , tenk på alle de stakkars småungene du kommer til å kaste kort til Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes det var for sexfiksert. Daniel Ja, for lite bers-fokusert, liksom. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes det var for sexfiksert. Daniel Ja, for lite bers-fokusert, liksom. Bers=bæsj? Whua? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 jeg gjorde jo om, som dere ser på posten jeg posta lenger ut på sia... siden det var litt på kanten lissom Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Trenger mer krybbedød. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 som nevnt tidligere , dette var litt for sexfiksert , tenk på alle de stakkars småungene du kommer til å kaste kort til Lol, jeg tenkte å ha: "Her har du et kort, gå hjem og spør mor di hva klitoris er" eller "Your kid blowed me to get this card" - men hvis folk er så sarte, vet jeg ikke hva jeg skal ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Trenger mer krybbedød. Støttes. Eller noe a la dette: "Hva er bedre enn en snørrunge som ber om russekort? En død snørrunge med en kniv i ryggen!" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Haha, jeg flirte godt av det. Bra! Klassisk og fint. Keep it! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Trenger mer krybbedød. Eller dinosaursex. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Den siste var jo bare artig, ikke for drøy. Bruk den siste, og heller bytt ut den over Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Lol, L4r5 :!: den skal jeg stjele Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stoff er farlig, lets go naked! hehe den skal jeg ha;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå