Drunk_Panda Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva syns dere om russekortet jeg har lagd? Alle kommentarer er velkommen, er det noe dere syns suger, si det! http://img116.imageshack.us/img116/4886/russekortyx4.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 For sex friksert Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Likte Tlf og vitsen, men enig med Kron - litt for sexfiksert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kan da ikke bli FOR sexfiksert vel Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det deg jeg hjalp med vitser? Kjente igjen "Hva er forskjellen på et analt og oralt termometer?" Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Er det deg jeg hjalp med vitser? Kjente igjen "Hva er forskjellen på et analt og oralt termometer?" nei jeg googla på morsomme russekort greier og fant den For sexfiksert ja? Det er vel litt mye Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det deg jeg hjalp med vitser? Kjente igjen "Hva er forskjellen på et analt og oralt termometer?" nei jeg googla på morsomme russekort greier og fant den For sexfiksert ja? Det er vel litt mye Wohoo! I'm on google! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er et blandt mengden. Ikke noe ved det som skiller seg ut lxxzm. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) For lite sex fiksert. Er du russ så er du russ liksom Endret 2. desember 2007 av Mats Danielsen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hm. Ikke så dumt det der. Feil farge da. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Mye bra der. Men som de andre sier. Sex Sex Sex Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kanskje tatt med litt om sex også? :} Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Skal jeg bytte ut den siste elr noe da? Med noe som dette: Da jeg begynte på skolen kunne jeg lite, nå kan jeg ingenting. Stoff er farlig, gå naken. Når de stygge begynner å bli fine er det på tide å gå hjem Jeg er ikke så tror som du full jeg er. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Nytt gjort om litt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 3. desember 2007 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Men du kan jo ikke vite om de er stygge når du er dritas, da husker du jo ikke det Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 flott russekort.. ta med ditt eget nr. greit og ha selv.. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 uansett hvor drita jeg blir, så husker jeg nr mitt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vitsen var morsom. Tlf. er ekstremt oppbrukt, men det ender nok med at jeg også bruker den. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes det var for sexfiksert. Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå