kake111 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvor kan eg laste ned sanger til GH3 ? står jo i "Message of the day" at du kan laste ned nye sanger innpå PSN Store, men eg kan ikkje finne dem der. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som har prøvd? Lastet ned den "Boss-packen" som var gratis, men fant ikke snurten av den etterpå i spillet... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ikke jeg heller, Tharos_: Testet Dragonforce sangen på Expert? Holy Jesus! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ikke jeg heller, Tharos_: Testet Dragonforce sangen på Expert? Holy Jesus! EXPERT?!! Om jeg har en god dag, så klarer jeg kanskje å treffe den første nota! :!: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Klarer ikke Expert selv Trur ikke jeg klarer Hard engang =P men veldig gøy å prøve da, holder ut i hvertfall 10 sec Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hmm, jasså. Det skal du nok få bevise på en online coop en gang, gitt! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Var ikke det sånn at du ikke kunne bruke sangene fra Us Store i EU? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg får ikke battlepacken til å virke jeg heller. Så tør ikke å laste ned Foo Fighters pack enda.... Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Samma her, men gleder meg STORT til Foo Fighters pakken kommer til EU store, det blir en højdare Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 holder meg til Medium eg... Tør ikkje engang å prøve expert Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Medium funker er det beste for meg, spiller det for det meste ja. Men har smått begynt å prøve meg på hard, får til to sanger Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har dere husket å innstalere sangene? Først må de lastes ned fra PSN så instaleres fra XMB.. så spilles i GH3.. Fungerer helt fint her i alle fall... Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Dæng, jeg håper det blir laget noen Pink Floyd låter etterhvert! Tenk dere f.eks gitar-soloen til "learning to fly" ? Hadde vært konge.... Endret 3. desember 2007 av rsarsa Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har dere husket å innstalere sangene?Først må de lastes ned fra PSN så instaleres fra XMB.. så spilles i GH3.. Fungerer helt fint her i alle fall... Jaja, klart det... Det er jo sånn vi har gjort med alle demoer o.l. hele tiden Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har dere husket å innstalere sangene?Først må de lastes ned fra PSN så instaleres fra XMB.. så spilles i GH3.. Fungerer helt fint her i alle fall... Jepp, og battle packen ligger inne på spilldata, men den dukker ikke opp på downloaded songs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå