eLang Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Må vista legges inn på nytt etter oppgradering til to kjerne? Skal kun bytte prosessor ikke hk. (AMD AM2) Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du må ikke gjøre det, men det er anbefalt :] Gamle drivere kan ligge igjen å skape klur, så det er best om du reinstallerer Windows og så legger inn de nye driverne. Du kan også kjøre Driver Cleaner Professional, så tror jeg du skal få driverne vekk ganske smertefritt Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Min egen erfaring med oppgradering fra to til fire kjerner er at Vista takler prosessorbytte uten problemer. XP derimot måtte jeg installere på nytt, etter at også reparasjon av installasjonen mislyktes. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fra 2 til 4 kjerner skal nok gå greiere enn 1 til 2. Når du har 1 kjerne, jobber OS forskjellig fra om du har 2 eller flere. Når du allerede har installert en dobbeltkjerne, vil OS jobbe på samme måten, men ha flere CPU-er å velge mellom (fort, grovt og semigæli sagt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå