Puke Nukem Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) I menyen til høyer var det et alternativ som het nye "innlegg" denne er nå erstatten med "ubesvarte tråder" Hvorfor det?+ er det mulig å få tilbake "Nye innlegg"?? Endret 2. desember 2007 av GrumpY Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Samme her. Svært irriterende at den er borte. Fant forresten denne tråden ved å trykke på "Ubesvarte tråder". lol Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sikker på at det ikke er "Ubesvarte tråder"? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sikker på at det ikke er "Ubesvarte tråder"? "Ubesvarte tråder" viser bare tråder som er ubesvarte. Nye innlegg viste alt av nye innlegg på forumet, uavhengig av om tråden var besvart eller ikke. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 jeg tror "Siste 24 timer" har tatt over for "Nye innlegg". Men der har jeg "problemer" med at noen tråder ikke er market som å ha nye innlegg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I IP.Board Pro har man menylinja "Kontrollpanel - Se nye innlegg - Min assistent - Mine venner - Favoritter - 0 Nye meldinger" Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I IP.Board Pro har man menylinja "Kontrollpanel - Se nye innlegg - Min assistent - Mine venner - Favoritter - 0 Nye meldinger" Det er sant, jeg har prøvd alle skinnene, og det er kun ip.board skinnene som har nye innlegg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871812 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Bruker IP Board Pro, og det funker mye bedre! Bruk det. Fant den tråden her på "Vis nye innlegg". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871812 Benytt den tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg