Løve Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei Jeg har kjøpt en PS2 nå, men jeg lurte på hvilken tilkoblingstype som gir best bilde? Jeg har en Sony SD-TV som er noen år gammel, men den har tilkobling for både SCART, RCA og S-video. Som jeg forstår det følger det med en RCA-kabel og et RCA til SCART adapter med PS2en, men er det RCA med RCA-kabelen som følger med som gir best bilde? Hvis det gir bedre bilde med SCART, vil det bli bedre med en kabel som går rett fra PS2en til SCART enn til RCA og så SCART via adapter? Eller er det S-video som er det ultimate for en PS2 på en SD-TV? Endret 2. desember 2007 av Løve Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det beste er en scartkabel til PS2 som støtter RGB (om tv'en din også støtter dette). Da er det ikke RCA involvert, da dette er kompositt (kompositt er den som gir dårligst signal). S-video er midt imellom. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ville en slik kabel gi bedre bilde enn RCA-kabelen som følger med? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) EDIT: Tror jeg har funnet ut av hva som er best her nå. Det som blir best er en RGB SCART-kabel som den over. Endret 3. desember 2007 av Løve Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 EDIT: Tror jeg har funnet ut av hva som er best her nå. Det som blir best er en RGB SCART-kabel som den over. eg har akkuratt den du har avbildet der...på en 7 år gammel SD tv...veldig bra kabel..relativt mykje bedre bilde.. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ok, vet du noe hvordan den er i forhold til den originale kabelen fra Sony? Denne var en jeg fant billig på eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå