Fugitive Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Heisann! er det noen her som har innstalert Dragonfly cms før? Jeg driver og innstalerer nå, og inne på install siden står det dette Executing the queries:............................................. Hvor lenge pleier det og stå der? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har aldri hørt om det, men hvor lenge har du venta? Burde vel ikke ta så veldig lang tid... Sikker på at du skrev inn riktig database-info? Altså brukernavn, host, passord, database... Hvis ikke, så kan det jo hende at dem som har lagd det ikke har tenkt på å få ut noen feilmeldinger hvis dette skulle skje (jeg vet ikke, bare noe som kanskje kan være årsaken selv om jeg tviler på det) Er dette gratis? Hvis det er det, skal jeg prøve å laste ned og installere seinere i kveld om jeg får tid, for å prøve om det ikke fikser seg Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har sjekka over alle database dataer flere ganger, så det skal stemme. Den melding har vel vært oppe i en halvtime nå, og databasen er bare på 42kb og øker ikke. Det er gratis ja, og kan lastes ned her: http://www.dragonflycms.no/Downloads/details/id=1542.html Det hadde vært fint om du hadde testa Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har fått ordna det nå! Jeg måtte bare scrolle en god del mot høyre Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ahh, det var jo en morsom løsning på problemet ditt Men fint at du fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå