NinjaPiraten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har blitt så lei av Vista at jeg ville innstallere XP igjen.. Puttet i XP CD-en og restartet maskinen så den booter på CD-en... Men før den rekker det får jeg denne beskjeden: "The system memory manager (EMM386.EXE) has detected an error caused by a fault in one of the device drivers or programs loaded in system" Har prøvd forskjellige XP'r for å være sikker på at det ikke bare var den CD-en. Samme beskjed der også. Har prøvd å innstallere XP etter at jeg er logga meg inn på PC-en osv. men, jeg kan ikke velge å innstallere, bare informasjon om det osv. Har også prøvd å formatere en av hard diskene mine (den uten Windows altså) men det funker ikke. Står bare "Windows was unable to complete the format" Jeg har ikke noe peil på hva som er feil, jeg antar at det er en hardware feil. Eller forhåpentligvis software. Help anyone? Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har blitt så lei av Vista at jeg ville innstallere XP igjen.. Puttet i XP CD-en og restartet maskinen så den booter på CD-en... Men før den rekker det får jeg denne beskjeden: "The system memory manager (EMM386.EXE) has detected an error caused by a fault in one of the device drivers or programs loaded in system" Har prøvd forskjellige XP'r for å være sikker på at det ikke bare var den CD-en. Samme beskjed der også. Har prøvd å innstallere XP etter at jeg er logga meg inn på PC-en osv. men, jeg kan ikke velge å innstallere, bare informasjon om det osv. Har også prøvd å formatere en av hard diskene mine (den uten Windows altså) men det funker ikke. Står bare "Windows was unable to complete the format" Jeg har ikke noe peil på hva som er feil, jeg antar at det er en hardware feil. Eller forhåpentligvis software. Help anyone? boota med vista CD-en, och sen ta väck alla partitionerna på hårddisken och formatera den med NTFS sen stänger du bara av datorn utan att göra något mer, stoppa in xp skivan och starta upp med den och installera Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 En "real" bootbar XP cd skal ikke loade EMM386. Det hører dos boot disketter til . Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå