Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vel, om det bare å ta bilder så kjøper jeg spillet uansett. Jeg fikk totalt Afrikastemning og synes det ser helt rått ut grafisk. Digget stemningen av villdyr og safari. Spurte straks kona mens jeg så traileren når vi skal reise til Afrika. Hun var usikker, men nå ser jeg i alle fall fram til å få en forsmak på dyrelivet andre kvartal 2008. Afrika kjøper jeg, no matter what. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, jah blir veldig spennende..Sitter å koser meg med musikken jeg nå. Er så utrolig digg. Bare jeg som syntes elefantene og løvene så ekte ut? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Snakkes i baren da, 8800 Ultra kortet mitt bøyer seg ned for PS3 boksen min her nå, trygler om nåde. Sykeste jeg har sett av grafikk ... vet ikke hva jeg skal si .... det var bare ... wow . *se en gang til* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Haha, mye av det eg såg her var jo nesten som å se på eit naturprogram. Ser jo heilt utrolig bra ut dette her. Kan jo bli ein unik opplevelse også. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Nesten mulig at SE's egen White Engine kan legge seg...lurer på hva motoren her heter... Endret 4. desember 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ahhhh. Skal bli deilig å fylle opp leiligheten i home med utstoppa truede dyrearter :-) Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvem trenger Animal Planet nå De skulle uansett ha kommet med mere info og videoer av spillet. Virker som utviklingen går treigt. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Sony har vært helt klare på at dette ikke er noe "drepe dyra" spill. For noen måneder siden hadde det japansje spillmagasinet Famitsu et rykte om at Afrika vil bruke en "touch sensitive" matte. Sony har visst registrert en patent som kombinerer "touch-sensitive technology" med PlayStation Eye. Sansynligvis er det snakk om at fottrinn på en matte blir overført til spillet mens PlayStation Eye registrerer dine bevegelser og plukker opp lyden i tillegg! Så det er godt mulig at det her er snakk om en virtuell Safaritur, som skal ha deg deg til å snike deg rundt og ta bilder av dyrene. Endret 4. desember 2007 av praystation Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Fy fader så spennende! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ser ganske så fett ut!=) håper vi får vite noe mer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå