Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Gleder meg til å se hva dette spillet egentlig vil gå ut på, men hva som er sikkert er at bevegelsene er meget imponerende. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fy faan ass, her var det jo ikke en driit å plæffe på kiis. Ingen Xplosive eller alienZ eller noe gangsta-shit engang ass. Ikke engang dop ass! Er jo bare en masse dyr å sånt som trasker rundt jo! Fy faan ass, kjipern assa! Driiitkjedlig spill - Laga for kidza detta ass, n00bs L0L! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Syns dette spillet så litt "proof of concept"-aktig ut, er sikkert laget for at utviklerne kan leke seg litt med å lage dyr med realistiske bevegelser. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm, tipper det blir noe slags "Sim Wildlife Reserve" eller noe, der man har ansvaret for dyrene innen et gigantisk område. Kanskje man kan bestemme hvor man skal sette ut div. dyregrupper og håpe på at de går godt ihop. Håper man ikke bare skal ta bilder, men også hjelpe til hvis dyr skal vaksineres ved å skyte de med bedøvelse, skyte tyvjegere og dumpe dem i havet (ok, kanskje litt for mye ønsketenking på den ), eller på en eller annen måte være involvert i små og store hendelser rundt omkring. Håper man må rase rundt med jeepen for å rekke div. ting og tang. Håper de satser på skikkelig kanonbra AI blandt dyrene, slik at reservatet virkelig føles som et levende samspill. Hvis det virkelig ikke er mer enn et halvt år til det kommer, så burde vel info forhåpentligvis begynne å lekke ut snart? Blir spennende å se hva som vil være kjernen i gameplayet. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hehe, spilte et dyrevokter-spill når jeg var liten, var jo skikkelig morsomt. Hvis dette blir et sånt spill havner det på toppen av ønskelisten min. Endret 3. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror dette blir en PSN tittel. Phil Harrison har forklart at det er et safarispill. Jeg tror det blir et spill som handler om å ta bilder i Afrika. I en av scenene så ser du jo gjennom linsa. En fotograf som går rundt. Uten dreping så blir det vel ikke mye til motgang. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spillet handler om å skaffe kjøtt til den lokale slakteren. elefant kjøtt 100$ kiloen etc. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Øh.. Sett grafikken eller? Hvis det der er realtime rendering så er det samme for meg hva spillet handler om! Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror heller spillet er et mmorpg jeg. Alle spiller en dyrerase, og spillet handler om livet i Afrika mellom dyrene. Noen kan være rovdyr, andre kan være planteetere. Pass opp for snikskytterne! Om å gjøre å vokse opp og få flest mulig avkom. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Blir nok å ta bilder og passe på dyrene for det meste. Men de animasjonene...Pixar kan ta seg en bolle! Kan dette være et bevis for kraften i CELL? Bare se på den flokken av gnuer, og tenk på hvor mye kraft det krever... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når jeg så traileren første gangen så jeg bare for meg jeepen i begynnelsen som en jeep fra Warhawk, med dama bak som meide ned sebraflokken med maskingevær... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når jeg så traileren første gangen så jeg bare for meg jeepen i begynnelsen som en jeep fra Warhawk, med dama bak som meide ned sebraflokken med maskingevær... Tror ikke man ville sett noe serlig bra på et spill som handler om snitskying av truede dyrearter :!: Eller storslakting... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det så faktisk litt kos ut, lurer på hva det handler om. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Stusser litt på ordet "ny" i tittelen, står det ikke "added 2 months ago"? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Altså, når det er bekreftet at det er et safari spill, må vi tenke på hva betydningen bak dette er. Hva gjør man på safari? Man observerer for det meste. Safari tjener som som en opplevelse, ofte for de som har lyst til å se hvordan eksotiske dyr lever. Så hva kunne vært utfordringen her? Hadde jeg vært på safari hadde det vært ønskelig å komme så nærme som mulig, få sett dyrene fra de beste vinklene, og passe på at jeg ikke går glipp av noe. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Info fra gamespot... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Stusser litt på ordet "ny" i tittelen, står det ikke "added 2 months ago"? Brukeren som la ut videoen ble registrert for to måneder siden, videoen kom første desember. Jeg driter i hva spillet handler om, det kommer uansett til å sprenge grenser for fremtidige PS3-spill. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Graffiken var som allerede folket har sagt er nydelig ja, men føler dette kommer til å bli noke ''Pokemon Snapshot'' Endret 3. desember 2007 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.gamespot.com/pages/image_viewer...p;sid=undefined Maaange dyr på det bilde.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Stusser litt på ordet "ny" i tittelen, står det ikke "added 2 months ago"? Leste det som en nyhet på N4G hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå