Gå til innhold

Ny trailer av Afrika. Hva syns du?

Triiiip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*nynner musikken*

Først av alt, fengende musikk i denne traileren. Meget fengende.

Var en pen grafikk men enklete ting slo gjennom at det var et dataspill som f.eks manken til løven samt litt for mye refleksjon i huden til flodhestene og neshornet.

Lurer strekt på hva dette spillet går ut på, om det er å drive et reservat og sørge for at dyrene har det bra eller hva enn det er.

Q2 2008 blir interesang, får håpe jeg har fått grevd frem nok penger til da.

Lenke til kommentar

Spillet blir selvsagt et GTA satt i dyreverdenen i Afrika. Beltedyret Tony skylder penger til giraffen Luiz. Det blir din jobb som den unge løven Lionel (høhø) å hevde deg i et livsfarlig spill om penger, makt og kjøtt. :p

Over til Bergen, synes det om ikke annet ser veldig fint ut i alle fall. Noen råfine bevegelser på noen av de dyra, så det skal bli morsomt å se hva det går ut på til slutt. Håper det blir noe nyskapende, som også holder interessen lenger enn en time. Da venter ikke jeg med å kjøpe ihvertfall.

Lenke til kommentar

Afrika er bare arbeidstittelen, så jeg er spent på hva den virkelige tittelen blir eller om de faktisk bare beholder Afrika først som sist.

Den leopart jakten på slutten var ufattelig godt animert, og er dette ingame er det ingen tvil om at det er et solid spill vi har i vente. Hadde vi bare vist hva gameplayet går ut på.

Håper uansett at vi får oppleve de enorme områdene og dyrene i den. Tror jeg må begynne innsmalingsaksjon for investering i Playstation 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...