Triiiip Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Leste nettopp på N4G at en ny trailer fra det kommende eksklusive PS3 spillet Afrika hadde kommet. Her er traileren: Hva kommer spillet til å handle om? Ser hvertfall utrolig spennende og pent ut! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ser jo bare masse dyr som trasker rundt Kanskje spillet går ut på at man skal fotografere dyr, eller kanskje skyte de? Hvis ikke er et dyr da? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 sikkert eit bare kjør og sjå på dyr spel, Virka ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kanskje et slags dyreforsker spill eller no, hvor du må forske på dyr og merke de osv Lenke til kommentar
virulence Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fikk ikke så mye gameplay-innsikt av den filmsnutten der. Får vente på litt mer idybdegående info. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 sikkert eit bare kjør og sjå på dyr spel, Virka ganske kjedelig. Akkurat som pokemon snap( pp ?). Der satt man kun i en togvogn og tok bilder av pokemoner. Husker jeg spilte det på n64, kosta 600kr:P Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 *nynner musikken* Først av alt, fengende musikk i denne traileren. Meget fengende. Var en pen grafikk men enklete ting slo gjennom at det var et dataspill som f.eks manken til løven samt litt for mye refleksjon i huden til flodhestene og neshornet. Lurer strekt på hva dette spillet går ut på, om det er å drive et reservat og sørge for at dyrene har det bra eller hva enn det er. Q2 2008 blir interesang, får håpe jeg har fått grevd frem nok penger til da. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, utrolig fengende musikk, veldig bra! Når jeg ser denne traileren blir jeg plutselig veldig interessert! Ser faktisk veldig kult ut, men gleder meg til mer info. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Shit, Sony er flinke med "avslappings" spill, Sky Blue, Home, Aquarius og nå dette. Blir bare bedre og bedre. Endret 2. desember 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ja blir spennende med mer info. Musikken å er jo helt nydelig! Men tittet på Afrika noen måneder før release av PS3, kommer nok til å følge godt med på det her. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ah! Herlig musikk! Minner meg om da jeg var i Sør Afrika i høstferien Skulle gjerne likt å vite litt mer om hva spillet egentlig går ut på... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spillet blir selvsagt et GTA satt i dyreverdenen i Afrika. Beltedyret Tony skylder penger til giraffen Luiz. Det blir din jobb som den unge løven Lionel (høhø) å hevde deg i et livsfarlig spill om penger, makt og kjøtt. Over til Bergen, synes det om ikke annet ser veldig fint ut i alle fall. Noen råfine bevegelser på noen av de dyra, så det skal bli morsomt å se hva det går ut på til slutt. Håper det blir noe nyskapende, som også holder interessen lenger enn en time. Da venter ikke jeg med å kjøpe ihvertfall. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg husker jeg leste om dette spille en gang... husker at spille ikke skulle gå ut på voldlige saker. Spille skulle ikke innholde noe som helst slaks vold. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 http://www.gamespot.com/ps3/adventure/afri...=result;title;0 , værsågod, gameplay video litt lengre ned på siden Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 http://www.gamespot.com/ps3/adventure/afri...=result;title;0 , værsågod, gameplay video litt lengre ned på siden Var jo ikke noe mer gameplay i "gameplay movie 1" der da... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg skal ha dette ass, var helt nydelig grafikk! Får bli et "show-off" spill Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hehe, kommer til å bli et avslappende deilig spill. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fy flate, det der var animasjoner! Noe mer småpirking i grafikken og det kunne ha vært en naturdokumentar... Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) WOW! Fikk jo faktisk lyst til å ta en tur til afrika etter å ha sett dette... Virker som en svært spennende og annerledes tittel! Endret 2. desember 2007 av fvgjonari Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Afrika er bare arbeidstittelen, så jeg er spent på hva den virkelige tittelen blir eller om de faktisk bare beholder Afrika først som sist. Den leopart jakten på slutten var ufattelig godt animert, og er dette ingame er det ingen tvil om at det er et solid spill vi har i vente. Hadde vi bare vist hva gameplayet går ut på. Håper uansett at vi får oppleve de enorme områdene og dyrene i den. Tror jeg må begynne innsmalingsaksjon for investering i Playstation 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå