MacManus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har per idag Tatung 37" HD-ready og den er helt grei den men jeg vil ha en full HD (1080p) på minst 40", men maks 42". Jeg har sett på Toshiba 42X3030D - Toshiba 42" og så har jeg sett på Sony 40W2000 - Sony 40" Og til slutt Tatung 42" - Tatung 42" Har ikke sett på Samsung tv'er, for virker ikke som de har så veldig gode tv'er for tiden (kommer sikkert til å få noen sinte samsung fans på nakken nå) men hvis noen finner noen gode Samsung tv'er i samme prissjiktet så er det bare å komme med de. Prisklassen tenkte skulle være fra 9.000 til maks 13.000kr Jeg har ikke tenkt å kjøpe tv'en fra komplett siden de som oftest er dyrere enn andre, men bare fant linkene fra komplett siden de har enkle og oversiktlige sider. fant en litt suspekt billig LG tv hos NetONnet - LG 42" Er denne noe god? Hvis den faktisk er solid så er det jo faktisk et røverkjøp. Jeg er opptatt godt bilde først og fremst og litt tilkoblinger. Har lyst på DVI men er ikke et must. Bør gjerne være 2xHDMI (vet at tatung kun har 1...) og den MÅ, MÅ være god når det kommer til tilkobling av PC og xbox. Det er det absolutt viktigste. Takker for alle svar. Mvh MacManus. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg ville vurdert denne. https://prisguiden.no/product.php?productId=69910 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Har søkt en del rundt på nettet nå og ser ut som Sony sin er veldig god. Den er garantert bedre enn Tattung sin, men den er jo en del billigere igjen også. Kunne få W2000 til 11.000kr og det kan være overkommelig. Samsung sin bør være vesentlig bedre for at jeg skal betale nesten 2000kr mer. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg ville vurdert denne.https://prisguiden.no/product.php?productId=69910 Sjekket denne på nettet litt nå, virker som den er veldig god den også. Og sjekket prisen en gang til og den er jo ikke stort dyere enn sony'en. Men da er spm, hvilken er best av Sony W2000 og Samsung LE40M86? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå