Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tran topper alt, det smaker vondt uansett Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 ^Jeg synes tran er helt greit. Men kun originalen. Jeg har ikke opplevd mat som har vært skikkelig vanskelig å få ned, men jeg fikk cayennepepper på øyet en gang. DET var vondt! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Prøve en ny type tacokrydder. Creamy greier, som skulle ha melk i stedet for vann i. Det luktet helt grusomt. Hele leiligheten ble fylt av denne søte ekle lukten og jeg som skulle kose meg med taco mens kjæresten var på jobb hadde ikke noe annet valg enn å kaste hele driten i bosset. Ble så kvalm at jeg måtte legge meg på sofaen med åpent vindu. Endret 19. mars 2009 av Snublefot Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg misliker forresten også lakris og salmiakk-godteri. Æsj. Det skjønnar eg særs godt, kan ikkje forstå kvifor ein skal ete noko som smakar bleikemiddel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå