unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 har nylig funnet hår i karbonadedeigen jeg steiker. noen ganger i panna, noen ganger i skåla. hvor kommer disse håra fra... vel, det må være meg. men hvordan finner de veien dit... ech. er en turnoff, får frysninger. Veit ikke hvorfor, da disse instinktene ikke akkurat er sunne lenger. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Spiste sånn baccalao eller hva det heter engang, sånn fiskerett. Aldri mer! Satt fast en liten jævelbit mellom to tenner, var umulig å få den ut og gjorde mer og mer vondt helt til jeg dro til tannlegen som fikk fjerna den. >.< Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vaffelkjeks av alle slag, og spesielt de som selges på butikken i en pose hvor det er forskjellige former. Blant annet et slags rør med sjokolade på begge tuppene, også er det sånn hvit krem inni. Elsket det når jeg var liten, men nå brekker jeg meg nesten hver gang jeg ser det. Ikke i pose altså, men hvis jeg får det servert. Lenke til kommentar
safags Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Faren min fortalte om "student" historie. Han hadde en studie kamerat som hadde levd for det meste på fiskepinner og brokkoli. Måtte jo spare penger til øl i helgene! Sist gang han traff han, hadde han ikke spist fiskepinner og brokkoli på ca 25 år. Endret 11. desember 2008 av GreVeen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Spiste oliven når vi var i syden engang, vedda med søstera min om eg klarte og spise en. siden dengang har eg aldrig spist så mye som en bit av en oliven engang, og aldri skal eg heller! Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 FISK! Min far var fisker og min mor var utrolig dårlig på kjøkkenet... Kokt,stekt,sprengt,lutet,råtnet,rå eller lignende fikk jeg til middag hver dag til jeg var fjorten... Klarer ikke den dag i dag å spise fisk. Blir kvalm bare av å SE en fisk... :S Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Synd at moren din var dårlig på kjøkkenet når fisk egentlig kan være så sinnsykt godt! Endret 19. desember 2008 av haarod Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hadde en periode hvor jeg digga kavringer, de grove som ser ut som tørre brødskalker. Så fikk jeg som barn flest omgangssjuke, og kavringene var det eneste jeg klarte å ete. Ble i flere år utrolig kvalm bare jeg så kavring, uansett type. Husker en kamerat sto og smulte opp kavringer i en bolle melk eller noe, og strødde over sukker. Å fy faen jeg ble kvalm! Tunfisk har jeg et elsk/hat-forhold til. Likte det ikke når jeg var liten, men begynte å like det for et par år siden. Så, når jeg trente som mest, og hadde dårlig råd som vanlig, kjøpte jeg inn masse tunfisk. Tunfisk etter hver treningsøkt. Alså, rundt 4-5 bokser tunfisk i uka. Usj! Klarte det ikke på et halvt år. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 For 10 år siden var jeg, som de fleste 6-åringer pleier å være veldig glad i wienerpølser. En kveld hvor pappa hadde kjøpt inn en enormt stor mengde wienerpølser slo jeg rekord i wienerpølsespising. Det endte jo selfølgelig i en oppkastorgie uten like. Det har bedret seg litt, men kvier meg fortsatt litt for å spise wienerpølser. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg har en rar uvane. Når jeg blir syk så spiser jeg aldri det jeg spiste dagen før igjenn. Og derfor hater jeg: Joika kaker, Fiskesuppe, Grøt, Pinnekjøtt Og grillkylling. Edit: Og pølser Endret 7. januar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Pultost. Spiste det hos bestemor for noen år siden, verste jeg har smakt ever, spyttet ut i vasken med en gang. Skal aldri mer stappe pultost opp i kjeften. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg syns nesten det sier seg selv, jeg. Personlig har jeg aldri turt å smake. Pult ost, liksom Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg visste ikke hva det var når jeg smakte det, så jeg tok det med glede. Men fy faen, den pulte osten smakte dritt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Etter jeg spiste kyllingvinger for første og siste gang ble jeg forbanna syk. Aldri spist kyllingvinger igjen etter det... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg misliker forresten også lakris og salmiakk-godteri. Æsj. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg fikk servert stekt andelever med fløtesaus på en flerretters middag i Frankrike. Siden vi var på klassetur, presset jeg det bare i meg for å være høflig mot vertene... Fytti grisen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sjokoladepudding. Mamma skulle lage til hele barnehagen hun er ansatt i. Hele huset stinka sjokopudding i et par dager. Gikk med pannebånd over nesa den kvelden. Har aldri kommet meg skikkelig etter dette mht sjokoladepuddingen vel og merke. Er også følsom for Ost, det er vel nesten bare vanlig gul/brunost jeg spiser. Parmesan,blåmuggel og gammelost er absolutt de værste. Ellers spiser jeg det meste. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Juleøl. Flyttet ned i kjelleren i huset vårt, og i kjøleskapet stod det en Hansa Juleøl. Jeg rørte den ikke, og enset den ikke engang, før jeg kom hjem fra fest rundt 3 om morningen. Jeg var tørst på mer alkohyl, og gikk i kjøleskapet og lette. Valget stod mellom en Juleøl og en halvtom flaske rødvin - jeg valgte ølen. 3 slurker før jeg følte klumpene og den enooormt bitre smaken -> Dato: 2005. Dette skjedde rundt 2008 engang. Har den halvtomme pilsa i kjøleskapet enda! Prøvd å lure den på ettpar kompiser, men ingen som biter på ; // Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Snegler i hvitløkssmør Servert i sju "hull" i et brett, og det var to snegler i hver. Så sinnsykt kvalmt, trodde jeg skulle spy opp hele fordøyelsessytemet. Lovte meg selv å spise minst halvparten, men jeg spiste alt. Chuck Norris kan ta seg en bolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå