Gå til innhold

Hva slags mat har satt arr på deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Eg pleiar som regel å vende meg til det meste av mat, då foreldra mine har vore kokkar, men eg kjem likevel aldri til å gløyme første gongen eg smakte blåmuggost. Heilt seriøst, den osten smaka det same som saueskit luktar, og det blei ikkje betre med ein klatt syltetøy på.

Eg slutta også å drikke Mickey Finns, særleg grønn, etter at eg shotta det på ein fest som endte relativt dårleg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En dag hadde mamma fått det for seg at hun skulle servere lever i fløtesaus. Jeg tror aldri, før eller senere, at jeg har blitt direkte sint av å spise. Fy faen. Rart, for jeg er glad i leverpostei.

En periode hvor jeg omtrent levde på bønner i tomatsaus nådde jeg det punktet at jeg rett og slett ikke klarte å svelge det lenger. Begynner å komme over det nå, men jeg tror aldri det kommer til å bli noen hjørnesten i kostholdet mitt igjen.

Lenke til kommentar
En dag hadde mamma fått det for seg at hun skulle servere lever i fløtesaus. Jeg tror aldri, før eller senere, at jeg har blitt direkte sint av å spise. Fy faen. Rart, for jeg er glad i leverpostei.

Uff, dette gjorde min mor også da jeg var liten. Aldri mer! Men leverpostei er nammenam. :new_woot:

Lenke til kommentar

Kyllingvinger! Når jeg gikk på barneskolen kjøpte jeg et halvt kilo av 'godsakene', endte opp med kvalme resten av uka.. har ikke spist det siden.

Hadde også en episode med egg og macgyver :p Husker ikke helt hvilken episode det var, men en kjerring ble sperret inne i et laboratorium, så gjorde en gass at hun ble gammel og døde innen et par minutter. Det var kvalmt. Hadde stygga på egg en stund, heldigvis gikk det over :cool:

Lenke til kommentar

Ostepop. Spiste det ofte før, for kanskje 10 år siden. Men en dag spiste jeg en som allerede var bløt, jeg tenkte med en gang det ikke bare var jeg som hadde tygd på denne. Kanskje en litt dårlig grunn, men blir fortsatt kvalm når jeg tenker på det :p Og jeg er ikke kresen.

Lenke til kommentar

Jeg spiser ikke fårikål. Det er noe av det kvalmeste jeg har smakt i hele mitt liv! Ekkelt kjøtt som er vått og ekkelt og består av 50% fett, brusk og slim, og kål med en smak og konsistens ikke ulik halvfordøyd papp marinert i urin.

Hvis vi skal være veldig bokstavelige, så kan jeg nevne at svogeren min fikk arr på tissen sin etter å ha tatt ut lasagne fra ovnen. Kan tenke meg at det er ganske... ehm... ubehagelig.

Lenke til kommentar

Vel, han og min søster hadde tydeligvis sex, og lasagnen ble ferdig midt i akten. Da skulle han bare løpe og ta den ut og så komme tilbake til søsteren min. Men da han skulle ta maten ut av ovnen i det trange, trange hybel-kjøkkenet, kom han borti med deler av kroppen som ikke har noe som helst å gjøre i nærheten av en så varm gjenstand.

Han fikk ingen varige skader, men jeg tror ikke de hadde sex på en liten stund :p

Lenke til kommentar

Arrene jeg har fått pga matlaging er kanskje ikke så synlige lenger, men allikvel. Jeg hadde for noen år siden en stripe på tvers av magen etter at jeg brant meg på stekebrettet da jeg skulle varme frossenpizza. Hadde også et heftig brannsår på armen etter å ha skullet lage saus eller lignende, da jeg klarte å plassere kjelen oppå armen min, av alle mulige steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...