synsing Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 En gang helte jeg i meg en stor og god slurk appelsinjuice. Når jeg svelget juicen kjente jeg en merkelig og ekkel smak, en slags blanding av dritt og gjær. Eldgammel juice. Gikk endel tid før jeg var på godfot med appelsinjuice igjen, faktisk. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 husker den dag i dag at jeg spydde som en jævel etter å ha spist blodpudding, jeg var vel rundt 4-5 år da dette skjedde.. jeg tror faktisk jeg var ganske glad i det også.. men plutselig etter middagen, spydde jeg over hele kjøkkengulvet, jeg kan fortsatt kjenne smaken i munnen av blodpudding, men har aldri turt å spise det igjen, mine foreldre sluttet også å kjøpe det inn, fikk meg et kratig og arr på meg den dagen.. lurer nesten på om jeg burde smakt det igjen.. om det stemmer med minnene og "smaken" jeg har på tunga når jeg tenke "Blod pudding" jeg er ganske nøyen på mat og drikke, lukter alltid på mat og drikke før jeg spiser det.. er jeg litt i tvil , så går det rett o båsset..., det verste er juice.. kaster så mye av det.. tåler jo bare 4-6 dager i kjøla etter den er åpnet.. , Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Melk. Husker eg ble tvunget til å drikke det barnehagen. Litt sånn småvarm melk. Drikker aldri melk lenger. Så var det en Twist som var i posen før. Var skjokolade utapå, og sånn myk lakris inni. Spiste dette hos en kompis, når eg kom heim spydde eg opp alt. Glad den har forsvunnet fra posen i alle fall! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kokte gullerøtter. Spiste det helt vanlig fram til da jeg var rundt 10 år. Av en eller annen grunn taklet jeg ikke smaken av kokte gullerøtter, orket ei å spise opp. Unngår kokte gullerøtter den dag i dag. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Har ikke spist gryterett siden den gangen pappa kom hjem med to like Bokser den ene med Gryterett og den andre med lasagne, så skulle jeg varme...og lasagne det ble... og før middag bestemte jeg meg for å smake på denne "lasagne",men var det lasange ,nei..det var gryterett.. lå oppe og spydde hele natten og etterdet blir jeg kvalm av lukten av gryterett Endret 10. desember 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
lamial Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Min ekleste matopplevelse var knekkebrød som hadde stått i skapet en stund, vet ikke hvor lenge. Skulle akkurat til å smøre på smør, når jeg oppdaget at det vrimlet av små hvite marker på dem... En annen ting jeg ikke klarer lenger, er sånn lakris-godteri med noe hvitt utenpå, sånne som ligner på kritt... Digga dem, så jeg kjøpte en halv kilo på danskebåten. Spiste de i løpet av en dag, og spydde de to neste dagene... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 grasløk. før elska eg det og åt det som snakcs. så ein dag vert eg så jævla kvalm og ring av det at etter det vert eg kvalm av berre å høyre ordet Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 "Lasagne"... Mmm, skal kjøpe Lasange i lunsjen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lasagne er det beste som finnes. Så man kjøper ikke lasagne ofte. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fårepølse Spiste det som fast mat fra 1-5 klasse. Og det var alt for lenge. Takler ikke tanken på den klatten med kjøtt med hvite prikker i. Alt for salt er det og. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Lutefisk! Kan ærlig talt ikke huske å ha smakt det, men jeg klarer verken lukta eller synet. Samme med sjokoladepudding Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Lutefisk og sjokoladepudding bør nok ikke blandes, men hver for seg: Ummm! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) pizz og grøt har satt spor i ganen...ellers er det gammel melk, uke gammel matpakke, og diverse andre ting som ikke var serlig delikat.. Endret 16. desember 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg tåler egentlig ikke Kjøtt. Får brekninger når jeg eter "ekkelt" kjøtt . Helt fra barndomen får jeg brekninger når jeg kjenner noe mykt i halsen, som feks fettet på svineribba eller noe annet (husker ikke navn). Men jeg holder meg og kan spise det. URK! Endret 16. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 TOROs tomatsuppe med kjøttboller - lukten bokstavelig talt avføring, men smaker godt. Jeg har bare spist det en gang og klarer nok ikke gjøre det en gang til. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kokt torsk og kokte poteter med smelta smør som saus. Føles som å tygge i seg gele med smak av råtten fisk, og så skal det svelges i tillegg! Lenke til kommentar
nettii Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 då va det slutt på julenøttene for i år!!!!!!!! tok en bit av ei nøtt,å der låg en larve inni+++++masse larveegg fy F so kvalm eg er no Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kokt torsk og kokte poteter med smelta smør som saus. Føles som å tygge i seg gele med smak av råtten fisk, og så skal det svelges i tillegg! Ja da var den nok ikke laget riktig. Og du skal ikke ha så mye smør at det blir seende ut som saus. Det er snakk om en skje smeltet smør eller en skje/kniv "fast" smør. Var den råtten? Hvor kommer du fra? Hmm, ja da må den nokk ha vært for lenge i ""kjøledisken"" på Ræva 1000... Muhaha. Synes Torsk er hjævli godt. Fysvarte det er godt. Tror du var uheldig du. Men snakker noen om pinnekjøtt og lutefisk, da spyr jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kokt torsk og kokte poteter med smelta smør som saus. Føles som å tygge i seg gele med smak av råtten fisk, og så skal det svelges i tillegg! Ja da var den nok ikke laget riktig. Og du skal ikke ha så mye smør at det blir seende ut som saus. Det er snakk om en skje smeltet smør eller en skje/kniv "fast" smør. Var den råtten? Hvor kommer du fra? Hmm, ja da må den nokk ha vært for lenge i ""kjøledisken"" på Ræva 1000... Muhaha. Synes Torsk er hjævli godt. Fysvarte det er godt. Tror du var uheldig du. Men snakker noen om pinnekjøtt og lutefisk, da spyr jeg. Hmm, pappa som nærmest er vokst opp i nord-norge et sted ikke kan lage torsk. De sier det er godt og det knølet der, men for meg føles det som drit. Som sagt gjentatt seg utallige ganger. Har ikke noe problemer med andre "normale" fiskeretter, men de mer sære som lutefisk, gravlaks og røkelaks holder jeg meg langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå