Junbo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 har en Ruter SMC Barricade på sdsl 1mbit linje fra catch. og vi er 3 i LAN,Funker connecte til CS på han ene men når Jeg og han andre prøver gå på fukker det. Hvis jeg går joiner enn server og så prøver han joine så stopper det hos meg og jeg får "Warning Connection problem" funker fint og være på IRC samtidig. bare CS det fukker... hva kan være feil ? Åpne Porter sier noen osv... men åssen gjør jeg det ? Lenke til kommentar
perry Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 å ikke åpne porter kan være en bedre løsning:) tror grunnen til at det ikke funker er at porten dere spiller på er åpnet til en av pcene. Lenke til kommentar
Junbo Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 ja okey men stenge porter da even åssen gjør jeg det ? ;> eller hvor Lenke til kommentar
Junbo Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Vi er i 3 i LAN og han ene configurerte rutern. det er han det funker fint hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå