Bruktbilen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har lurt på dette, pleier ikke lese managaen til de fleste serier jeg ser på, men tenkte jeg skulle starte så det hadde vært greit å vite dette. Er det bare å lese rett fram som vanlig? Starte nederst på siden? Woot? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Sånn her: Edit: Også begynner du på det vi i Norge ville kalt siste side. Endret 2. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Vet at de leses baklengs, men vet ikke hvor på siden de starter og slikt =/ Edit: Men wikipedia kom meg til redning: Rutene leses fra høyre til venstre. Edit2: ...men Olum kom meg i forkjøpet... *grr* Endret 2. desember 2007 av wo0ly Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) De leses fra bak i boka, så er det bilde i høyre øverste hjørne og til venstre og nedover på siden... Edit: For sein her også, damn, satt og tenkte en stund men.. Endret 2. desember 2007 av XitereX Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Sånn her: Edit: Også begynner du på det vi i Norge ville kalt siste side. Takker Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 De leses fra bak i boka, så er det bilde i høyre øverste hjørne og til venstre og nedover på siden... Edit: For sein her også, damn, satt og tenkte en stund men.. *kremt* Bak i boka? Start på forsiden du ^^ "Bak i boka" Er et relativt begrep, og avhenger av hvem som skrev den. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Derfor jeg skrev "Man begynner på det vi i Norge ville kalt siste side" Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det var derfor jeg pirket på ham og ikke på deg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå