jackson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 1.3 var en skuffelse! rettogslett! spilte det nå for ca 30 min siden de nye våpen lydene er digg osv men sniperene! de treffer jo alt alle spiller jo som sniper nå!!! ikke noe balansert gameplay! spilte på bocage på en server med 40 spillere hvorav 5/6 var snipere ikke noe gøy i det hele tatt. før pleide jeg og treffe som bare faen med stg44 men nå! ikke kjangs! for og treffe dette var dårlig hva syntest dere? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Slutt og legg inn avsnitt på en kunstig måte. Det gjør det veldig slitsomt å lese. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 ja, enig i at sniperne treffer sykt bra nå, ikke lett å spille omaha beach med alle de snipere! Men så har vi den Sound Blaster Live buggen også!!! Ajj, den er irriterende! Men spiller kjører sykt mye bedre, flyter så glatt nå at det er en fryd å spille :smile: Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tja da er det bare å tilpasse spille stilen din etter det, hvis 56 av alle på serveren er snipere, er du klar ovr hvilken kos jobb du får hvis du tusler inn i nærmeste Tank Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tja da er det bare å tilpasse spille stilen din etter det, hvis 56 av alle på serveren er snipere, er du klar ovr hvilken kos jobb du får hvis du tusler inn i nærmeste Tank Ja,jeg vet Men men, det er nok bare en vanesak, må vel bare venne meg til det litt nye Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 NEI NEI! Dere har ikke spilt med den nye patchen nok til å utale dere. Etter min mening OG noe jeg kan love dere så er allt mye bedre nå! mer balansert gameplay og MYE MYE mer realistisk. +mange andre ting som dere ikke har evne til å legge merke til. Jeg kan vedde 1000kroner på at om en månde så sitter dere bare å LER av patch 1.2. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det gikk 5 sekunder, og jeg sitter allerede og IRRITERER meg over skriftstørrelsen i innlegget ditt. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg synes spillet flyter mye bedre nå, så jeg synes patchen som en helhet er en forbedring. Har vel ikke noe bedre framerate enn før, men det virker alikevel som det går glattere, og da spesielt når man snur seg brått. De nye lydene er også bra, og måten de har delt opp 'meldingsboksene' på (3 separate deler er det vel) er også mye bedre enn slik det var tidligere når ting kom hulter til bulter. Har merket litt forskjell når det gjelder våpens effektivitet/treffsikkerhet, men ikke så mye at det gjør meg noe. 'Adapt and overcome' som det heter på 'militært'! Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Flere som har problemer med lyden på 1.3? Får sånn "syntetisk" lyd, høres helt for jæ*** ut (har sb live 5.1) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 NEI NEI! Dere har ikke spilt med den nye patchen nok til å utale dere. Etter min mening OG noe jeg kan love dere så er allt mye bedre nå! mer balansert gameplay og MYE MYE mer realistisk. +mange andre ting som dere ikke har evne til å legge merke til. Jeg kan vedde 1000kroner på at om en månde så sitter dere bare å LER av patch 1.2. Hvor har du lært typografi? Propeganda skole i USA? ugh, om du tror stor skrift gjør det enklere og lese, tar du veldig veldig feil, det er tvert motsatt, spesielt er Versalier(bare for info, du hadde ikke så mye versalier..) ekstremt mer vanskelig og lese i forhold til våre greie og fine minuskler, tar faktisk 5 ganger så lang tid og lese Versalier en det gjør og lese minuskler. Det større skrift, jo værre er det og lese, belive it or not, skrift som er liten får budskapet bedre frem. Selfølgelig, stor skrif på en byggning er greit, men man skal ikke bruke store trykk stempel i vanlig skrif, tenk læreren skulle lese ditt Kåseri når du brukte 1side per bokstav:) Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Headshot"]Flere som har problemer med lyden på 1.3? Får sånn "syntetisk" lyd, høres helt for jæ*** ut (har sb live 5.1) Funker fint hos meg - har også sb live 5.1 men har et Audiy-kort liggende som jeg skal sette i hvert øyeblikk. Med 1.3 patchen fikk jeg faktisk bedre / mer lyd siden jeg kunne øke antall lydkanaler uten at det gikk noe utover ytelsen (kjører uten hardware acceleration). Har ikke hørt noe til 'knitring' og sånn som enkelte klager over. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Headshot"]Flere som har problemer med lyden på 1.3? Får sånn "syntetisk" lyd, høres helt for jæ*** ut (har sb live 5.1) Funker fint hos meg - har også sb live 5.1 men har et Audiy-kort liggende som jeg skal sette i hvert øyeblikk. Med 1.3 patchen fikk jeg faktisk bedre / mer lyd siden jeg kunne øke antall lydkanaler uten at det gikk noe utover ytelsen (kjører uten hardware acceleration). Har ikke hørt noe til 'knitring' og sånn som enkelte klager over. Ja, det funker uten hardware acceleration, men jeg vil ha det på, vil ha 3d lyden min Men jeg leste på www.battlefield1942.net at de kanskje skulle gi ut en "fix" snart, så forhåpentligvis blir det fikset så snart som mulig Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Headshot"]Ja, det funker uten hardware acceleration, men jeg vil ha det på, vil ha 3d lyden min Ah - det tenkte jeg ikke på! Kjører med bare 2 høyttalere pr. nå siden jeg ikke har noe fornuftig sted å sette bakhøyttalerne, men jeg må finne på noe, for fordelen ved å høre at folk kommer bak deg o.l. er jo stor og bidrar mye til spillfølelsen. Hadde en 4-høyttalers løsning i det gamle PC-rommet mitt og det var stor nedtur å gå ned til bare 2 høyttalere. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Slutt og legg inn avsnitt på en kunstig måte. Det gjør det veldig slitsomt å lese. Har man ikke verre ting å klage på så har man det ikke vondt... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Slutt og legg inn avsnitt på en kunstig måte. Det gjør det veldig slitsomt å lese. Har man ikke verre ting å klage på så har man det ikke vondt... ¨mmm enig ja, for noe tull. (men som altid er jeg enig med mindretallet.) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Slutt og legg inn avsnitt på en kunstig måte. Det gjør det veldig slitsomt å lese. Jeg er dritt lei av at dere klager på allt mulig! Kan dere ikke bare lære dere kunsten å overse? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 det er gøyere å klage og pirke. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hvilke nye våpen er det i 1.3? bra? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det gikk 5 sekunder, og jeg sitter allerede og IRRITERER meg over skriftstørrelsen i innlegget ditt. lol Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 andre enn meg som har fått problemer med at spillet lukker seg og går ut til desktop'en når jeg skal joine et spill? har kjøpt spillet, men brukte en nocd exe-fil etter jeg patchet til 1.3.. gidder liksom ikke finne frem cd'en hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå