Gå til innhold

Keyboard: Slim MF (Fujitsu Siemens) hjelp

Anbefalte innlegg

http://www.fujitsu-siemens.no/Resources/69/143343779.jpg

jelpe meg! Da jeg gikk til innkjøp av en ny Fujitsu Siemens PC på den lokale Elkjøp-sjappa fulgte det med USB Fujitsu Siemens mus & tastatur. Alt fungerte vakkert i et par uker, helt til plutselig USB-portene mine ikke fant tastaturet mitt. Jeg har seks USB-porter, og det fungerte å skifte fra en USB-port til en annen. Keyboarded ble installert på nytt, drivere funnet, og PC-en registrerte at det var koblet til og fungerte.

Neste gang PC-en ble slått av, og deretter på igjen, skjedde det samme. Skiftet tilbake til USB-porten det først stod i, men den registrerte ikke keyboarded. Prøvde en tredje USB-port, og den fant, installerte, og det fungerte helt til jeg slo PC-en av og på igjen.

Og sånn gikk til helt til alle mine seks USB-porter hadde funnet mitt tastatur, installert, og deretter sluttet å "finne" det. Det som er virkelig rart er det faktum at brukerknappene helt øverst på tastaturet fungerer. Da prater jeg om volumeknapper, mute, sovemodus o.l. I tillegg fungerer tastaturet på andre PC-er, bare ikke min. Ingen jeg har spurt før har hatt en eneste idé.

Hva i all verden kan dette være? Og, ja, forresten, USB-portene finner andre enheter. Har ikke hatt problemer med USB-musa som fulgte med, mitt trådløse USB-baserte wlan eller mitt webcam i noen av USB-portene.

Endret av Calath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...