Gå til innhold

Ny TV, 37 tommer, ca 10000 kr

Anbefalte innlegg

Hei, Nå skal min mor og far endelig kjøpe seg ny TV, og da er jeg her for litt hjelp. Tven komemr til å bli mest brukt til TV-titting, og litt DVD i allefall nå i begynelsen, etter hvert vil vi bruke Canal Digital sin HDTV løsning, men i begynnelsen bare Canal Digital sin digitale løsning. DVD kommer også til å bli brukt. I framtiden vil de mest sannsynlig få en Stue PC også. Den TVen vi har i dag har vi hatt i 8 år og denne komemr nok til å bli brukt like lenge

Krav:

Støtter C1201 CX

Støtter HD-dekoder

37 tommer

Stue PC vennlig(3 år)

Lang levetid, derfor gjerne full-hd.

Designen må også være fin for min mor, gjerne svart.

Støtter HD-DVD eller Blu-Ray i framtiden(5 år).

Gode nok høytalere sånn at min far hører greit nok.

Surround i framtiden(1 år).

Så da håper jeg på noen gode annbefalinger.

Vis det er noe mer dere lurer på så er det bare å spørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett litt rundt på nettet, men jeg har egentlig falt for LG 37LY95. Dette tvet får du for 8500 med frakt, inklusiv mva. på pixmania (følg linken). Eller så selger de det på elkjøp te 14999.- (på nett 17999 i butikk) Men da må du vente en 5 dager før de får det.

Jeg har hørt meg litt rundt og har fått gode anbefalinger på dette tv fra forhandlere. Men nå har jeg lagt til ett innlegg slik at jeg kan se om noen private personar har egne efaringer, og ikke tenker fortjeneste evt. Jeg fant en test på nett som gjorde at jeg falt for tv review LG 37LY95, utifra den virken tvet ganske bra.

Dette tv'et har full HD 1920*1080 (for Blu ray/HD-dvd), 2 hdmi inngnager, 2 scart, 20W*2 høytalere, og bare 5,9 cm i dybde. Pent design i sort og ser ut som det er ett godt kjøp fra pixmania. Men følg linken og sjekk ut spess.

Jeg kan komme tilbake med en anbefaling på tvet hvis jeg får det en av disse dagene.

Endret av patrickk
Lenke til kommentar

Søk litt i forumet så finner du frem til et par svar. Det er flere og flere som opplever firmware problemer, manglende kabler og sånt når de kjøper M86/87, imens noen er heldige å får en feilfri TV. Men ja, det er en ypperlig TV.

Hva er galt med LG 37LY95 som patrickk foreslår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...