rubish Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc,men trenger råd til bærbare pc`r som kan kjøre flight simulator2004 / flight simulator X på full grafikk. PC-en bør koste rundt 8000-9000 kr. Noen som vet? Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc,men trenger råd til bærbare pc`r som kan kjøre flight simulator2004 / flight simulator X på full grafikk. PC-en bør koste rundt 8000-9000 kr. Noen som vet? Eneste jeg kan komme på i farten er Acer Aspire 5920G. En bra pc til en fornuftig pris. Men har ikke helt trua på at du får kjørt Flight Sim X på full guffe. Det er få, om ingen PC-er (stasjonære og bærbare) som greier å kjøre det på full guffe Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 bærbar spill pc til 9k da hadde jeg tatt denne oppgrader til 2gb minne og t7300 2,0ghz det kom på 9071 blir vel rett under 9,5k med frakt, kan også beholde den valgte prosessoren for og få den til 9k =P Lenke til kommentar
rubish Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc,men trenger råd til bærbare pc`r som kan kjøre flight simulator2004 / flight simulator X på full grafikk. PC-en bør koste rundt 8000-9000 kr. Noen som vet? Eneste jeg kan komme på i farten er Acer Aspire 5920G. En bra pc til en fornuftig pris. Men har ikke helt trua på at du får kjørt Flight Sim X på full guffe. Det er få, om ingen PC-er (stasjonære og bærbare) som greier å kjøre det på full guffe takker. Så lenge jeg får spilt 2004 versonen med bra grafikk,så er det allt jeg trenger egentli Er også litt avhengig av stor harddisk til en del andre adobe programmer. Men er Acer i grunn noen spill pc? Lenke til kommentar
rubish Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=83269 Hva tror dere om denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå