humancoreiii Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hey, har litt problemer med maskinen min (en Asus G2s) trenger å starte den fra CD-en, noe som dessverre ikke funker, noen som vet hvordan jeg endrer instillingene slik at den starter fra CD-en? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Innpå Biosen da,så velger du Boot from CD,elr hva det nå står Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 ah, fant det, åpnet biosen ved å trykke f1 dessverre fixa ikke det pc problemet mitt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har du rett cd da Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 selvsagt... har fixa problemet.... vet ikke hvordan, jeg tok en recovery først fra harddisk, så dra cd, begge gangene fikk jeg ERROR over hele skjermen, prøvde å starte vanlig en siste gang, og etter 20 min med skrift hvor det sto Deleting. xxxx rullende over skjermen startet alt... weeee I guess Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 løst, kom meg inn i windows så jeg fikk tatt backup, men må ta full recovery på maskinen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå