Inc Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nok ett bilde, også en av mine første. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette var et bedre motiv men mye dårligere kvalitet og fokus på. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Her synes jeg solen tar alt for mye fokus. I akkurat dette bildet er ikke solen fin, da den er dekket av skyer. Himmelen, treerne og landskapet generelt derimot er nydelig. Derfor synes jeg du burde hatt bilde av den fine snøen og landskapet i stedetfor hovedfokuseringen på solen. Det var min mening Jeg synes det er et fint motiv, som dessverre blir litt ødelagt av den dominerende solen.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Her synes jeg solen tar alt for mye fokus. I akkurat dette bildet er ikke solen fin, da den er dekket av skyer. Himmelen, treerne og landskapet generelt derimot er nydelig. Derfor synes jeg du burde hatt bilde av den fine snøen og landskapet i stedetfor hovedfokuseringen på solen. Det var min mening Jeg synes det er et fint motiv, som dessverre blir litt ødelagt av den dominerende solen.. Det har du nok rett i. Ville det vært bedre å bruke manuel fokus her? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) dessverre kan jeg ikke hjelpe deg ang. det fototekniske, for der er jeg meget meget noob Men, det du kunne prøvd er å snu deg og få solen i ryggen? Bare et forslag altså! Edit: En ting til: Rent fotografisk og kunstnerisk burde du kanskje vinklet deg litt mot venstre, for å unngå ledningene (el?) til høyre i bildet. Men dette er litt perfeksjonisme da.. Endret 2. desember 2007 av Andy-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå