Inc Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Et av mine første bilder med dSLR slik at jeg har ikke full kontroll på innstilingene enda. Bakgrunn er overeksponert og vica versa med forgrunn. Samme bilde bare mindre for de med liten skjerm Endret 2. desember 2007 av regga Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Det var jo helt ok. Ikke så veldig spennende motiv akkuratt da. Men ganske fin fokus syns jeg. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Som nevnt er himmelen meget overeksponert. Selve motivet, derimot er av de bedre. Nydelig stemningsbilde som dessverre blir litt ødelagt av det utbrente i bildet. Litt forstyrrende tre i forgrunnen også, kanskje du kunne prøvd fra fleren vinkler/posisjoner? Synes du har funnet en fin demning her! Så fortsett med å ta bilder Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, jeg må nok sette meg bedre inn i innstillingene. Men dette er veldig artig og du har så mange flere måter å ta bilder på enn tradisjonelle kompaktkamera,. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Si meg, bor du i sykkylven/er bildet tatt i sykkylven? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Dette her er nok tatt oppe i bergsdalen like utenfor bergen Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, jeg må nok sette meg bedre inn i innstillingene. Hehe, på det området er jeg nok like blank som deg. Jeg er så heldig å ha en lillebror som fikser alt det tekniske Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, jeg må nok sette meg bedre inn i innstillingene. Hehe, på det området er jeg nok like blank som deg. Jeg er så heldig å ha en lillebror som fikser alt det tekniske heheja, med engang jeg skrur fra auto til m,a,p eller s på kameraet er jeg ute å kjører. Vil helst prøve å finne fram til egne kombinasjoner og ikke kjøre safe på auto. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Synes du skal fortsette å prøve deg frem, gjerne lese om det her på diskusjon.no, internett generelt, eller i bøker. NB: Av og til bruker jeg modus AV, det pleier å funke (men jeg vet ikke hva det betyr ) Kanskje noen som kan fotografere kan gi karen noen tips? Lenke til kommentar
andersno Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Bildet ditt har feil hvitbalanse, snøen er ikke hvit, men blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå