Hells Prodigy27 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Dette har jeg aldri opplevd før i cod 4,og jeg spiller ofte.. Matchen sku til å starte,jeg var på det russiske laget på crash,var giret for å komme igang,sekundene telte ned og der spawnet jeg..midt i det amerikanske laget?!Der sto jeg,sa rett ut i micen..ooh shit...det amerikanske laget var like forvirret som meg,vi så på hverandre 1 sek lr to før en kom bakfra som jack the ripper..fikk hør det i post-lobbyen etterpå,hey salmoen,come on over anytime!Haha..noen som har opplevd lignende? Endret 2. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har endret emnetittelen litt, for å bedre beskrive hva tråden dreier seg om. Mer om bruk av emnetitler under Nettiketten vår. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har opplevd det flere ganger - men kun på den lille banen med containere overalt. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Har opplevd det flere ganger - men kun på den lille banen med containere overalt. Ja,der skjer det hele tiden..men det skjedde med meg i begynnelsen av matchen..har spawnet framfor en av det motsatte laget før,men nå sto jeg midt oppi gryta..jeg sku spawnet med det russiske,ikke det amerikanske:)Ble ganske paff der jeg sto Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 de sjer jo ofte at ein spawne ved sida av ein eller to fiendar, men å begynna forann eit heilt lag e lit ekstremt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har faktisk aldri spawnet nær en fiende som jeg kan komme på. Utviklerne har vært flinke sånn sett. Høres ut som er rar opplevelse hvertfall Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 "Come on over anytime.." klassisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå