øl_i_tastaturet Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Som tittelen sier... Er dette mulig? Finner ingen løsninger på det, og absolute position gjorde det veldig upraktisk. Det funket fint i IE, men gikk dårlig i FF. innholdsdelen la seg oppe på menyen, noe den ikke gjorde i IE. Endret 2. desember 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
pedervl Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Som tittelen sier... Er dette mulig? Finner ingen løsninger på det, og absolute position gjorde det veldig upraktisk. Det funket fint i IE, men gikk dårlig i FF. innholdsdelen la seg oppe på menyen, noe den ikke gjorde i IE. Prøv html, body {width: 100%;height: 100%} ... dvs hvis det er siden du vil ha height: 100% på... kanskje forklare litt bedre hva som skal ha height 100%? Endret 2. desember 2007 av pedervl Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har angitt høyde og bredde til 100% i body, og det funket i IE, men innholdsdelen la seg over menyen i FF. Så det må vel være et margin-problem? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Så vidt jeg kjenner til er dette en bug som blir fixa i CSS3, men er usikker. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg sliter med noe av det samme her. Jeg har en divisjon som ikke har en absolutt posisjon, men jeg skulle gjerne hatt 100% height på den, men det virker ikke. Noen som har noen ide om hvorfor det ikke fungerer? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg fikk det faktisk til nå. I body, sett inn "html, " foran. I css-koden såklart. Rettelse: * { margin: 0 auto; } html, body{ height: 100%; } body{ font-family: Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif; font-size: 13px; background-color: #151414; color: #c1a98c; width: 768px; } Om du gjør slik jeg sa først, vil du få et posisjoneringsproblem i IE om du bruker *{margin: 0 auto;} Endret 3. desember 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå