morgan_kane Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 jeg holder på og skrive en innlevering om oppvarming til fotball. har til no skrevet om generell oppvarming og begynt på spesiell oppvarming. har noen noen gode oppvarmings øvelser til fotball som jeg kan ta med i stilen min? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hadde jeg vært deg hadde jeg undersøkt litt om de vanligste skadene relatert til fotball, og funnet oppvarmingsøvelser som varmer opp de aktuelle muskelgruppene. Vil tippe et eller annet til lyske og bakside lår er hett. http://www.sportsskader.no/ Endret 2. desember 2007 av String-Emil Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 String sitt tips er bra. Du kan jo se gode oppvarminger på tv osv. Lenke til kommentar
Vassbytta Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 oppvarming er oppskrytt. eg har aldri varma opp til noke i heile livet mitt, og eg har ikkje fått noke skade av det. spela sjølv aktivt i 2 divisjon. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 oppvarming er oppskrytt. eg har aldri varma opp til noke i heile livet mitt, og eg har ikkje fått noke skade av det. spela sjølv aktivt i 2 divisjon. Hehe, javel. Prøv å droppe oppvarming når du skal kjøre dype knebøy, på 80-90 % av 1RM, med mange repper og sett, så skal vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Vassbytta Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) oppvarming er oppskrytt. eg har aldri varma opp til noke i heile livet mitt, og eg har ikkje fått noke skade av det. spela sjølv aktivt i 2 divisjon. Hehe, javel. Prøv å droppe oppvarming når du skal kjøre dype knebøy, på 80-90 % av 1RM, med mange repper og sett, så skal vi se hvordan det går. åkei men eg har liksom tatt knebøy i mange år no då.. tar cirka 190-220kg på 90%. Endret 8. desember 2007 av Vassbytta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå