ivarhoff Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg prøver å installere en ny harddisk, men XP tror bare det er en DVD-spiller i Explorer. Har ikke fått til noe med å bruke Device Manager. Noen tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tipper at det som mangler er at du må partisjonere før disken vil bli synlig. Partisjonering gjør du fra Disk Management (Administrative Tools i Contol Panel). Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg prøvde å se på det. Men disken står desverre som DVD der også. Merkelig. Kan det ha noe med master/slave å gjøre tro? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 er du sikker på at bios finner den nye harddisken? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Sjekk om disken finnes i BIOS. Hvis ikke må du endre Master/slave jumperne.. Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Jepp. BIOS finner disken. Men det er så merkelig at XP tror det er en DVD-spiller. Det stod "disk funnet" med riktig merkenavn og allting første gangen jeg startet XP etter å ha satt inn disken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå