Heimert-kongen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. Jeg kjørte en Fiat Scudo 1,9 TD 2004 mod. i går. Den stoppet plutselig. Hele historien: Jeg kjørte hjem og jeg kom til en lang oppoverbakke. Jeg girte ned og ga gass, men når jeg passerte 4000 RPM stoppet bilen. Den startet igjen men jeg prøvde senere å ruse den til 4000, men da stoppet den igjen. Hva har skjedd?? Lenke til kommentar
bamsemoms Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. Jeg kjørte en Fiat Scudo 1,9 TD 2004 mod. i går. Den stoppet plutselig. Hele historien: Jeg kjørte hjem og jeg kom til en lang oppoverbakke. Jeg girte ned og ga gass, men når jeg passerte 4000 RPM stoppet bilen. Den startet igjen men jeg prøvde senere å ruse den til 4000, men da stoppet den igjen. Hva har skjedd?? lenge siden du skifta diselfiltret ? kan være en årsak.. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg fikk bilen for en uke siden, men siden det er firmabil så er nok aldri noe byttet. Jeg får vel ta service på den snart. Lenke til kommentar
bamsemoms Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg fikk bilen for en uke siden, men siden det er firmabil så er nok aldri noe byttet. Jeg får vel ta service på den snart. tror nok det er det beste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå