Mojo Pin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Driver og ser på mp3-spillere. Hva menes med "flash-spillere", eller at spillerne er "flash-basert" ? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Da er det ikke en harddisk i spilleren, altså ingen elementer som beveger seg. Derfor tåler spilleren mer, og blir ikke så lett ødelagt hvis du mister den i bakken eller lignende. Det er sikkert noen som kan komme med mer tekniske beskrivelser om det enn det jeg kan. ^^ Endret 2. desember 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 At de har har minne av flashbrikker, og ikke fysiske drev som feks harddisker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du forklarte det ganske greit, ein flashspelar har og vanlegvis mindre lagringsplass. Typisk 1-16GB, men dette går stadig oppover. Samtidig er det minnekortmodul på ein del spelarar så du kan utvide med antal GB spelaren støttar. Om nokre år er nok harddiskspelarane vekke frå dette markedet og heller å finne på mediespelarar med større lagringsplass. Skal nokon kjøpe ny spelar i dag så anbefaler eg flash på det varmaste, den har som sagt ingen bevegelige delar (med unntak av knappar), responstida er raskare sidan harddisken ikkje må dra i gang og dei brukar mindre batteri. Prisen er heller ikkje noko å fnyse av lengre, for 1500-2000 får du ein spelar med god lagringsplass. Eg kjøpte ein på 4GB pluss eit minnnekort med 8GB for totalt 2000,- kroner. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Du forklarte det ganske greit, ein flashspelar har og vanlegvis mindre lagringsplass. Typisk 1-16GB, men dette går stadig oppover. Samtidig er det minnekortmodul på ein del spelarar så du kan utvide med antal GB spelaren støttar. Om nokre år er nok harddiskspelarane vekke frå dette markedet og heller å finne på mediespelarar med større lagringsplass. Skal nokon kjøpe ny spelar i dag så anbefaler eg flash på det varmaste, den har som sagt ingen bevegelige delar (med unntak av knappar), responstida er raskare sidan harddisken ikkje må dra i gang og dei brukar mindre batteri. Prisen er heller ikkje noko å fnyse av lengre, for 1500-2000 får du ein spelar med god lagringsplass. Eg kjøpte ein på 4GB pluss eit minnnekort med 8GB for totalt 2000,- kroner. Okei, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå