Erroneous Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! På min bærbare er det 1gb RAM. Når jeg kjører Crucial sin søketjeneste, står det at denne minnnebrikken er DDR PC2-5300. Jeg planlegger da å kjøpe en 1gb minnebrikke til av samme slag. Det som er problemet er at alle minnebrikker jeg finner på diverse nettforhandlere, med riktig spenningsforsyning og størrelse, heter DDR2 PC2-5300. Hvis jeg bestiller og installerer en slik, vil den fungere sammen med den eksisterende RAM-brikken? Lenke til kommentar
DjAass Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil er det vel en "ny" maskin du har, og da skal du ha DDR2 (DDR er ute av markedet nå) Også må du kjøpe SO-DIMM siden det er til en bærbar! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 1-GB (DDR2 667 MHz) SODIMM is what u need Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Tusen takk for svar. Btw, er det noe muffens jeg må gjennom før jeg kan sette i minnet? Oppdatere BIOS e.l. har jeg hørt man må gjøre. Endret 3. desember 2007 av Erroneous Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare å smekke den rett inn. Ikke noe mer å tenke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå