parleur Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei, vet ikke om dette har blitt nevnt før men jeg får ikke sletta noen musikkfiler på Mine dokumenter. Tro det er virus eller noe, men Norton oppdaget de ikke når jeg søkte. Det er totalt 6 filer og de har ett svært langt navn. Det går rett og slett ikke å slette de. Jeg trykker på slett men de står der fremdeles. Har prøvd å flytte over de i søppelbøtta, men de rikker seg ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen forslag? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Navnet er for langt, skift navn på dem til noe veldig kort (akjlfsmj.riktigfiletternavn) eller noe lignende. Lenke til kommentar
IngveZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det mp3 filer? Hvis det er mp3 filer skal det gå ann å markere filen ved å trykke på den, og så trykke på ''del''-knappen, eller høyreklikk>slett. Prøv det. Hvis ikke ville jeg bare tatt systemgjenoppretting på PC-en og gjenopprettet den til en dag da du ikke hadde samme problemet. Systemgjenoppretting har reddet meg mange ganger XD søk på: systemgjenoppretting Så velger du en dato du vil gjenoprette til. Håper du får det til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå