DementedAlbino Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er dette mulig? Vil at den skal gå på når jeg skal skrive ut, og når den er ferdig skal den slå seg av. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Om du har HP, så slår den seg på automatisk når den får en utskriftsjobb, men å slå seg av etterpå - det tror jeg blir vanskelig... Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Enkelte skrivere har strømsparing, og går i dvale ("slår seg av") når de ikke blir brukt på en stund. Hvis dette ikke er støttet i hardware så tror jeg det blir umulig å få til. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vet det finnes en innstilling for dette et sted. Sjekk skriverens innstillinger. (start-innstillinger-skrivere-høyreklikk på skriveren og velg egenskaper). Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vel, alt avhenger av skriverdriver, og dermed av merket på skriveren. Det er mange lasere med strømsparing siden de kan bruke en del strøm (spesielt de gamle modellene), men når det gjelder blekkskrivere ser jeg ikke det helt store behovet siden de bruker veldig lite strøm i inaktiv tilstand. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Fant en innstilling hvor jeg kunne velge auto påslåing og auto avslåing. Akkurat hva jeg letet etter :smile: Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå