Chatrine17 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Fikk feilmelding (se under) da jeg forsøkte å installere wordpress ved hjelp av "fantastico". Jeg har allerede installert "gallery2" og det ligger vel i "public_html" med mindre jeg har misforstått helt (er fersking). Hvilke filer skal jeg slette? Hvordan får jeg installert wordpress på rota? You chose to install in the main directory of the domain minside.net, but there are conflicting filenames, therefore we can not proceed. Following filenames already exist in the main directory of the domain naturgalleriet.net (path="/home/xxxxxx/public_html/").You must manually remove these files before proceeding with auto-installation: index.php Chatrine Endret 2. desember 2007 av Chatrine17 Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Altså, når du er inne på FTP, helt i rota (public_html mappa), så har du noen filer der som ligger som installasjonen ikke overskriver Derfor er du nødt til å gå på FTP, og slette index.php selv Håper du skjønte hva i all verden jeg mente Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ja takk! Jeg fant ut av det! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er bra, lykke til med Wordpress-sida di, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå