Vod kaNockers Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har en innlevering i morgen, og i går satt jeg med en på gruppa og skrev innleveringen. Vi trykket på Lagre underveis, og det ble lagret på minnepinne mitt, lagret sluttproduktet på minnepinnet mitt og hans også. I dag finner vi ut at vi sitter med to like filer som er noe vi har gjort når vi var halveis, resten av mange endringer er ikke med. Hva skjedde? Mange timers arbeid, ikke tid til å gjøre det om igjen. Hjelp, må levere i morgen. Pleeeeze help! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er aldri en god ide å arbeide direkte fra flyttbare lagringsmedier. Det er å be om bråk. Det kan være en skjult fil på minnepinnen som inneholder resten av dokumentet men det er lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Prøvde nettopp å se etter skjulte filer og mapper på minnepinne, men det var ingen der. Det er en fil til som vi jobbet med samtidig som var på en måte som kladd, den fikk med seg alle endringer. Jeg hørte at det finnes en funksjon for å spore endringer i dokumenter i word, er det BS eller finnes det? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Joda, en slik funksjon finnes men det hjelper ikke deg i denne situasjonen. Den brukes til korrekturlesing hvor man skal ha oversikt over endringer som er gjort. Hvis du ikke har slått på denne funksjonen i dokumentet på forhånd er det ikke noe til nytte for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå